Permalänk
Medlem

Elder scrolls online

Hejsan alla svenska Teso gamers. Jag skriver här för att vi söker nya medlemmar till vårt Community > Sedan vidare till våran guild i Teso. Krav för att joina är att du ska minst vara 20 år. Vi är en social guild och vi är också en av sveriges snabbast växande community. Vi spelar massa olika spel. vi har en egen teamspeak 3 kanal. OSV så avslöjar jag inte mer förens ni har kontaktat mig och att ni är intresserade. vi är för tillfället 12 i guilden. Det är bara för att alla på community inte spelar TESO. Kontakta mig via mailen för mer infortmation Good luck.

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Får gärna klargöra vilken Alliance ni spelar i Daggerfall Covenant, Ebonheart Pact eller Aldmeri Dominion.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matenrou:

Får gärna klargöra vilken Alliance ni spelar i Daggerfall Covenant, Ebonheart Pact eller Aldmeri Dominion.

Ebonheart pact

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Du har tidigare blivit varnad angående dålig rubriker. Skicka ett PM till mig med ny rubrik samt med mer information i första inlägget.

Läs igenom reglerna för Klanspel här: http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...