Permalänk
Medlem
Skrivet av Black Lion:

Då alla skriver att mobilens minus lagats, finns det då något minus kvar ? (vet att det var konstigt formulerat) alltså vad för dåligt finns det med mobilen numera?

Det finns en inbyggd överskärpa i form utav en tunn vit halo runt svart text, har aldrig riktigt sett och stört mig den. Sedan är ju batteriet inte superbra som på G2, men inte heller värdelöst utan klarar lugnt en hel dag, även med en del spel. Men som sagt, telefonen är helt klart värd att köpas

Permalänk
Skrivet av wargreymon:

Det finns en inbyggd överskärpa i form utav en tunn vit halo runt svart text, har aldrig riktigt sett och stört mig den. Sedan är ju batteriet inte superbra som på G2, men inte heller värdelöst utan klarar lugnt en hel dag, även med en del spel. Men som sagt, telefonen är helt klart värd att köpas

försökte få tag på den under Elgigantens rea, men hann inte beställa innan de tog slut. Är det då fort värt att beställa en för cirka 4600kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Black Lion:

försökte få tag på den under Elgigantens rea, men hann inte beställa innan de tog slut. Är det då fort värt att beställa en för cirka 4600kr?

Jadå, annars kan du säkert få tag på en bättre begagnad/oöppnad och tjäna in lite. Brukar gå runt 3500:- då

Permalänk
Skrivet av wargreymon:

Jadå, annars kan du säkert få tag på en bättre begagnad/oöppnad och tjäna in lite. Brukar gå runt 3500:- då

Tror faktiskt jag ska göra så, men varför är den så billig jämfört med dess konkurrenter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Black Lion:

Tror faktiskt jag ska göra så, men varför är den så billig jämfört med dess konkurrenter?

Tycker den ligger ungefär samma som sina konkurrenter. S5 och Z2 är lite billigare, medan M8 och Z3 är lite dyrare, men då är ju Z3 ny. Note 4 är i en annan liga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Black Lion:

försökte få tag på den under Elgigantens rea, men hann inte beställa innan de tog slut. Är det då fort värt att beställa en för cirka 4600kr?

Alltså, jag kommer från en gammal galaxy s2 och personligen. Denna lur är värd sina 4600kr. Självklart gör endast 2990:- så har man gjort ett stort bra klipp!

Mitt batteri brukar hålla 24h. Men jag spelar inget oxh surfar bara 2-3h totalt. Mkt samtal och sms däremot.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Om man som mig använder telefonen rätt sparsamt (kollar facebook, klickar på nån länk, kollar klockan osv nån / några gånger i timmen, några enstaka samtal / sms om dagen, kollar maps eller googlar på nåt några gånger per dag osv).. Inget spelande, men ibland 10-15 minuters slösurfande, och alltid WiFi eller 4G på - då räcker batteriet sjukt länge. 48h är inget problem oftast, rekordet är över 80h.

Edit: hittade screenshot på när den räckte som längst (men då var det bara några fåtal samtal och kolla sociala medier om dagen, väldigt snålt användande):