OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Ämnet för tråden hittat ni i förstaposten.
För andra frågor finns bättre trådar alternativt kan man skapa en ny.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Har fått 1st invite på 64gb sandstone versionen.
sitter nere i Grekland med halv taskigt wifi.först till kvarn får den.

Permalänk

Detta är alltså en _invite lista_
här delar vi inte ut helt random. Blir galen på detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punchboll:

Jag kan ta den om ingen högre upp i listan dyker upp.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Punchboll:

Jag tar den gärna ifall vi ska strunta i listan

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Jag tar den gärna ifall vi ska strunta i listan

Det här är fan värre än DayZ..

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

kanske dags att gå över till först till kvarn i tråden? listan står i princip stilla

Permalänk
Medlem

Är på playan i Grekland och har ej tid och möjlighet att kontakta alla som står först i listan med en mobil på wifi som knappt funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punchboll:

Är på playan i Grekland och har ej tid och möjlighet att kontakta alla som står först i listan med en mobil på wifi som knappt funkar.

Ta första bästa i början. Så vi kommer igång med listan. Kommer ta en evighet annars

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Hoppar av från det här tåget p.g.a. köp av annan telefon.

Permalänk
Medlem

Lysande att ha ett öppet dokument så folk kan ta bort de som står i kö och skriva in sitt eget namn

Ska du ha en lista så lås den så bara du kan redigera åtminstone.. detta funkar inte

Såg nyss att en person tog bort ett nick och skrev in sitt eget.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Lysande att ha ett öppet dokument så folk kan ta bort de som står i kö och skriva in sitt eget namn

Ska du ha en lista så lås den så bara du kan redigera åtminstone.. detta funkar inte

Såg nyss att en person tog bort ett nick och skrev in sitt eget.

den var låst innan och ts och behöriga ser allt som ändras, fuskar nån så blir man sparkad ifrån listan helt enkelt

Permalänk
Medlem

Jag har fått en invite och telefonen är beställd. Hör av mig när jag får invites att dela.

Permalänk
Medlem

Första namn i listan på 64gb är Phoenix, men det finns ingen användare på swec med det nicket, vad jag kan hitta?

Permalänk
Skrivet av sneth:

Första namn i listan på 64gb är Phoenix, men det finns ingen användare på swec med det nicket, vad jag kan hitta?

finns en som heter unreal_is_back i listan, vet att han finns redo ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av sneth:

Gå efter "Senaste online" ifall du behöver. Underlättar då det bara är 24-timmars invites.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wikingw:

Jag har fått en invite och telefonen är beställd. Hör av mig när jag får invites att dela.

Gött

Permalänk

ni kan ta bort mig från listan, fixade en genom spanska sub forumet på oneplus, deras minilista ^^

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tog bort mig själv (Gick kanske inte så bra.. ) då jag lyckats få tag på en invite från annat håll.

Permalänk
Medlem

Fick en invite av en kompis så stryk mig från listan.
Har även skickat en invite till SimpanDirr.

edit. Försökte pm:a CrossPorter att jag skickat men han tar inte emot pm. vem ska man skicka till? (invitenkoden skickade jag till Simpandirr förstås)

Permalänk
Medlem

Lång lista, men jag har tålamod.

Jag ställer gärna upp i listan för 64GB varianten, och skickar seder vidare till den person som har väntat längst i listan om det nu är så att jag lyckas få en invite någon gång.

Permalänk
Medlem

Intresserad av en 64GB.

Permalänk
Medlem

Någon online som vill ha en invite? Har fått en över och hinner inte vänta på att se om någon på listan svarar.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en Invite på 64GB

Visa signatur

Stationär: | NZXT H510 Flow | Corsair RM850x | MSI MAG B850 TOMAHAWK | RYZEN 7 9700X | 32GB 6400Mhz CL32 DDR5 | ASUS Radeon RX 9070XT | 1TB Seagate FireCuda 530 + 1TB Kingston KC3000 | LG 27" 165Hz 1440P Nano IPS | Bärbar: MacBook Pro 14"

NAS: Synology DS1815+ 8X 4TB WD RED
Server: Esxi 6.5 | i5 4690K | 32GB DDR3 | 1TB SSD + iSCSI SATA [/B]

Permalänk
Medlem

Bara en fråga,
Är det 7st av över 300 som lyckats få en invite på en månad? Eller tolkar jag tråden fel?
Om det är rätt känns det rätt hopplöst, eller?

Visa signatur

Stationär: | NZXT H510 Flow | Corsair RM850x | MSI MAG B850 TOMAHAWK | RYZEN 7 9700X | 32GB 6400Mhz CL32 DDR5 | ASUS Radeon RX 9070XT | 1TB Seagate FireCuda 530 + 1TB Kingston KC3000 | LG 27" 165Hz 1440P Nano IPS | Bärbar: MacBook Pro 14"

NAS: Synology DS1815+ 8X 4TB WD RED
Server: Esxi 6.5 | i5 4690K | 32GB DDR3 | 1TB SSD + iSCSI SATA [/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexander.hall:

Bara en fråga,
Är det 7st av över 300 som lyckats få en invite på en månad? Eller tolkar jag tråden fel?
Om det är rätt känns det rätt hopplöst, eller?

För att alla säljer sin invite. Dock nu efter den senaste 10,000 invite "giveaway saken" så säljs de för 130kr stycket på ebay. ^ Får man inte skriva detta så redigerar jag gärna

Permalänk
Medlem

Fick du inte MxBostons?

Permalänk
Medlem

Invite till 64GB svart skickad till dagonhite , detta då det inte finns någon Phoenix på swec.

//Rickie

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av rickie:

Invite till 64GB svart skickad till dagonhite , detta då det inte finns någon Phoenix på swec.

//Rickie

Phoenix var någon som la till sigsjälv i toppen på listan igår.

Listan skapades av någon som själv inte hade invite för 1 månad sedan vilket gjorde att det stod helt stilla ett par veckor och sedan tar det 2-3 veckor från den som köpt telefonen får invites att skicka vidare. Dock så när ägaren till listan fick sin invite så öppnades listan (för jobbigt att göra saker när man själv inte får något ut från det?) vilket skapade dessa typer av problem med Phoenix där man anonymt kan lägga till saker i toppen på listan (dock denna gång så var det någon som la till ett namn som inte ens finns på Sweclockers.

EDIT:
Förövrigt så pratar dom nu om att det eventuellt kommer en EU version som löser bristen på LTE/4g band 20 /800mhz, dock så dröjer det minst 3 månader (om det nu blir av).
EDIT IGEN: Tydligen hade jag fel, dom siktar på att lösa andra större problem istället.

Thanks for the input guys, it was certainly valuable to see the different sides to this discussion. Many of you mentioned that this isn't something we should be prioritizing at this point. After careful thought, we realized you're right. We have decided to focus our limited resources on more pressing issues with our company, and on making the OnePlus 2 a truly global smartphone.

Dold text
Visa signatur