Vart köper man Creative ZEN 20GB?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katt™
hehehe....

Snorl@x; TACK så jävla mycket ;).. hehe, är det inte konstigt att det inte står på deras hemsida vad deras brevlåda heter? :p.. lite offtopic, vad pröjsa du för funcen? funkade den bra med mxmusen?... anyways, tack för vägbeskrivningen! Drar dit på fredag !

hrmmpf, besöksaddressen står på deras hemsida, de va så ja hitta dit.. men iallaf, jag pröjsa 249:- för funcen o jag har inte fått min MX500 än, förhoppningsvis imorrn eller på fredag!

Permalänk
Avstängd

hehe.. skummt.. jag har iof sovit 3 timmar i natt så det kanske förklarar varför jag inte såg det... men men...

Visa signatur

[size="1"]AMD XP1800+ @ 1700 Mhz (Palomino) | GeForce 3 Ti200 @ 500 | 256 MB DDR 266 Mhz | Creative Soundblaster Audigy™ 2, 6.1 THX Certified 24-bit | 2*12.5 GB HDD + 40 GB HDD | Pioneer Slot in DVD & Slot in CD-ROM | WaterCooled™ = ½", BIX Blue Metallic, 2 papst 120, 2 L plexitank, Sicce Nova 13 L/min | PLUS™ DLP Projektor (300", XGA, 800 Ansi) | katt™ POWER! :D[/size]

Permalänk
Avstängd

Okej, jag var på webhallen idag.. Fy fan vilka okunniga fånar!.. "ignorant fools"... När jag kom in och frågade efter att få se på "ZEN"-spelaren, så vägrade han att packa upp den, för då bryter man förpackningen.. Hur dum får man vara när man tror att folk tänker köpa en teknik-pryl för över 4000 kr utan att ens SE på varan?.. Sen när jag pratade med personen som jobbade där, lite tekniskt mumbo jumbo, så påstod han att FireWire kopierade i 50kbyte i sekunden... wow, han var kunnig, och DÄR kommer jag SÄÄÄÄKERT köpa mina teknikprylar i fortsättningen... shit.. jag varnar er!.. Bojkotta butiken!.. Någon som vet någon annan butik i stockholm som har "Creative ZEN" ??... Jag vill känna på den!!!!

Visa signatur

[size="1"]AMD XP1800+ @ 1700 Mhz (Palomino) | GeForce 3 Ti200 @ 500 | 256 MB DDR 266 Mhz | Creative Soundblaster Audigy™ 2, 6.1 THX Certified 24-bit | 2*12.5 GB HDD + 40 GB HDD | Pioneer Slot in DVD & Slot in CD-ROM | WaterCooled™ = ½", BIX Blue Metallic, 2 papst 120, 2 L plexitank, Sicce Nova 13 L/min | PLUS™ DLP Projektor (300", XGA, 800 Ansi) | katt™ POWER! :D[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej, jag var på webhallen idag.. Fy fan vilka okunniga fånar!.. "ignorant fools"... När jag kom in och frågade efter att få se på "ZEN"-spelaren, så vägrade han att packa upp den, för då bryter man förpackningen.. Hur dum får man vara när man tror att folk tänker köpa en teknik-pryl för över 4000 kr utan att ens SE på varan?.. Sen när jag pratade med personen som jobbade där, lite tekniskt mumbo jumbo, så påstod han att FireWire kopierade i 50kbyte i sekunden... wow, han var kunnig, och DÄR kommer jag SÄÄÄÄKERT köpa mina teknikprylar i fortsättningen... shit.. jag varnar er!.. Bojkotta butiken!.. Någon som vet någon annan butik i stockholm som har "Creative ZEN" ??... Jag vill känna på den!!!!

Teknikmagasinet har den o när jag var där och ville kolla på Creative Jukebox 3 så bröt de förpackningen o lät mig hålla i den, de är inte så kunniga där heller, men man får iallaf känna på spelarn!

ps. jag var på den på andra sidan om Åhlens city

Permalänk
Avstängd

hehe.. dom har inte Creative ZEN.. dom har bara Creative Jukebox 3 !.. Var där idag också och frågade...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

hehe.. dom har inte Creative ZEN.. dom har bara Creative Jukebox 3 !.. Var där idag också och frågade...

w00t?!?!? ja, det har du rätt i(kolla på hemsidan nyss)! det va konstigt!

Du kan ju testa mycom affären i PUB-huset! På hemsidan står det att den ej är i lager, men du kan ju testa..

EDIT: Dabus har oxo en affär i bromma, kolla här: http://shop.dabus.se/Information/Information.aspx?SectionId=8...

EDIT: Den finns även på sekvencia, ligger på klarabergsgatan, vid centralstationen, inte T-centralen vid åhlens..

Permalänk
Avstängd

humm.. nu gör du mig förvirrad.. vart får du dina uppgifter ifrån ?... Var både på mycom och sekvencia idag, och ingen av dom hade eller kommer få in Creative ZEN... Men du!.. den där butiken i bromma verkar het!.. och den har jag ju faktiskt råd med redan nu! :D.. 500 spänn billigare!... Får dra dit imorrn då å köpa spelaren! :D.. hehe tack som fan

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

humm.. nu gör du mig förvirrad.. vart får du dina uppgifter ifrån ?... Var både på mycom och sekvencia idag, och ingen av dom hade eller kommer få in Creative ZEN... Men du!.. den där butiken i bromma verkar het!.. och den har jag ju faktiskt råd med redan nu! :D.. 500 spänn billigare!... Får dra dit imorrn då å köpa spelaren! :D.. hehe tack som fan

http://buggy.no-ip.com/ <---min källa, den ä bäst!

Du vet att 3575 kr är priset EXKLUSIVE moms, den kostar 4468 kr inkl. moms(fast du kanske ska köra utan denhär gången... )

Däremot har JME data den för 3839, det är billigaste priset enligt min källa(se ovan..). Fast det är + frakt om du inte tänkt åka till göteborg förståss..

På sekvencias hemsida så finns den iallaf, kanske är slut..(http://www.sekvencia.se/main.asp?1=01-011&2=02-A04&0=P&art=70...)

EDIT: *Pekar på Ipod*

Permalänk
Avstängd

ah okej.. butikerna kanske inte vet om den än.. hmm men då beställer jag den från sekvencia ikväll då... där kostar den ju 3595 kr inkl. moms. WEBBPRIS... får kirra den där då tack för tipset!..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ah okej.. butikerna kanske inte vet om den än.. hmm men då beställer jag den från sekvencia ikväll då... där kostar den ju 3595 kr inkl. moms. WEBBPRIS... får kirra den där då tack för tipset!..

oj det märkte jag inte, vassego. *PEKAR ÅT OCH SKRIKER IPOD!!!!!!!!*

Permalänk
Avstängd

hehehe :P.. var faktiskt och kollade på iPoden idag.. kvalitén på ljudet gick väl att diskutera... låter väl bättre med bättre hörlurar, men inga bra equalizers... Eftersom ZEN innehåller EAX, kan man ju hoppas på att det låter bättre!.. Sen om det verkligen gör det får man ju se... Hur som helst är det oftast öppet köp.. och en kartong går lätt att göra "o-upp-packad" ;).. if u know what I mean...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

hehehe :P.. var faktiskt och kollade på iPoden idag.. kvalitén på ljudet gick väl att diskutera... låter väl bättre med bättre hörlurar, men inga bra equalizers... Eftersom ZEN innehåller EAX, kan man ju hoppas på att det låter bättre!.. Sen om det verkligen gör det får man ju se... Hur som helst är det oftast öppet köp.. och en kartong går lätt att göra "o-upp-packad" ;).. if u know what I mean...

*blink blink*(vet inte hur man gör blink-smileyn..) jag skulle faktiskt vilja ha lite tips på hur man lättast ska öppna en kartong med massa hindrande klister grejer o saker för att sedan göra den "obruten", några tips?

ps. ipoden på sekvencia, använder de gamla första versions hörlurarna osm är stora o obekväma o låter bajs! Du ska se hur det låter med ett par Sony EX70LP(rekommenderar, blockar ut utomstående ljud också!). Koss porta pro är också bra hörlurar!

Permalänk
Avstängd

hehe, jo hörlurar gör ju iof mycket.. fast jag gillar inte sonylurarna som du nämnde.. känns som om jag har vatten i öronen när jag ploppar in dom :p.. känns som det slår lock lixom.. obehagligt.. fast det är ju bra bas, helt klart... hehe.. hmm.. väntar ändo tills slutet av månaden med att köpa ZEN.. vill ha lite pengar att röra mej med också, och inte vara HELT pank ;)..
Hmm.. jag brukar öppna boxar med min skalpell!.. Men en sån kan man lett lätta på klistermärken utan att ta bort "klistret".. så är det bara att fint sätta tillbaka den senare... svårare är om sakerna är inplastade.. då brukar jag byta ut den plasten mot sån här plast som går att stänga i kanten.. dom i butiken ser ändo ingen skillnad.. :p.. i vanliga fall ;)...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Hmm.. jag brukar öppna boxar med min skalpell!.. Men en sån kan man lett lätta på klistermärken utan att ta bort "klistret".. så är det bara att fint sätta tillbaka den senare... svårare är om sakerna är inplastade.. då brukar jag byta ut den plasten mot sån här plast som går att stänga i kanten.. dom i butiken ser ändo ingen skillnad.. :p.. i vanliga fall ;)...

haha, det kan du väl ändå inte mena!? Det sitter ju inte alls så fint som när du köpte den juh!

Permalänk
Avstängd

hehehe joo!.. Funkar prima!.. Och plasten ser dom ju ändo inte, för dom vill ju inte öppna paketet! :D.. så det är bara att försegla med plastbiten så är du grön!.. hehe.. om man tar bort den fint, så kan man sätta tillbaka den fint!..

Visa signatur