Permalänk
Medlem

Beställnings Problem?

Tryckte precis på att beställa delar från er och fick upp en ruta med ''Godkänt av Klarna'' tror jag det stod, men nu när jag går in och kollar på ''Min Sida'' Finns det ingen aktiv order eller obehandlad order, gick något snett eller har mina delar faktiskt beställts? beställde på faktura.

Vågar inte testa att trycka igen förräns jag vet att det inte gick igenom första gången

Permalänk
Medlem

ring och fråga dom Kundtjänst / Support 031-65 27 00 enklast

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

ring och fråga dom Kundtjänst / Support 031-65 27 00 enklast

Hade inte så bråttom med det, så slängde bara upp frågan här

Utgår ifrån att delarna ändå inte kommer fram förräns måndag-tisdag

Permalänk
Inet
Skrivet av Artixera:

Tryckte precis på att beställa delar från er och fick upp en ruta med ''Godkänt av Klarna'' tror jag det stod, men nu när jag går in och kollar på ''Min Sida'' Finns det ingen aktiv order eller obehandlad order, gick något snett eller har mina delar faktiskt beställts? beställde på faktura.

Vågar inte testa att trycka igen förräns jag vet att det inte gick igenom första gången

Utan mer info så är det svårt att säga något konkret. Ser du inte ordern när du är inloggad tycker jag det är bäst du kontaktar oss så vi kan kolla upp så allt är som det ska.

Permalänk
Medlem

Fick hjälp från er över Facebook så tackar så mycket :)! nu är delarna beställda korrekt!

tråden kan stängas/tas bort.