Google Play butik funkar inte och vägrar logga ut från mitt konto

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Google Play butik funkar inte och vägrar logga ut från mitt konto

Så jag har en Huawei Ascend g630, och köpte den för några dagar sen. Men när jag försöker öppna Google play butiken får jag bara meddelandet "No connection" och alternativet "Retry". Som vanligt händer absolut ingenting om du trycker på "Retry" och istället så slänger den bara tillbaka mig tillsamma patetiska j***a skit hela tiden. Jag har försökt att logga ut från mitt google konto men HAR INGET ALTERNATIV TILL DET. Vare sig i appen eller i mina sync inställningar finns det något som helst spår av en "logga ut från skiten" knapp. Har även försökt ändrat "Hosts" filen i root mappen av telefonen men som vanligt händer absolut ingenting och filen resetas bara. (Ja programmen är av)

Fråga #1 : Varför är det så svårt att inte kunna logga ut från den här värdelösa app j****n?

Fråga #2 : Finns det någon lösning eller är det bara att kasta telefon j*****n?

PS: Om du inte har märkt det så är jag ganska förbannad och irreterade på den här patetiska j***a appen.

PSS: Förlåt för några mindre/större stavfel eller olämpliga ord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

gå in i inställnigar och sedan konton och ta bort ditt google konto, sedan komemr du få logga in igen när du startar play.
Du kan också gå in i inställningar och välj appar, där letar du upp Play som du trycker på och väljer rensa data. Du kan också trycka på avinstallera uppdateringar om alternativet finns.