Permalänk
Medlem

haha elite

Själv var man färdig för ett bra tag sedan, det drygaste av allt i hela tävlingen var dock att hitta crew

Visa signatur

Datorn: AMD64 3800+ | GeForce 7800GTO | 1536MB PC3200 | 1320gb hdd |
Bilen | Last FM
Sådetså.

Permalänk
Medlem

Jag hittade crew på 2 minuter. sprang på honom någonstans vid entren och väste ordet åt honom.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

'Hehe koxbox

Var det ngn från swec som var med vinnar"laget" ?

Visa signatur

Datorn: AMD64 3800+ | GeForce 7800GTO | 1536MB PC3200 | 1320gb hdd |
Bilen | Last FM
Sådetså.

Permalänk

Jaha, och nu börjar folk plocka ihop, jag har lagt ut en "hej då"-bild på bigscreen och vi har monterat ned all utruotning vi inte använder.

Visa signatur

Varför går inte allt i livet att köra med -f?

Permalänk
Medlem

Bra då kan du tända i taket med?

Permalänk
Medlem

Om en timme börjar jag plocka ner tror jag. Åker väl runt 11.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IngeNaning
Jaha, och nu börjar folk plocka ihop, jag har lagt ut en "hej då"-bild på bigscreen och vi har monterat ned all utruotning vi inte använder.

Varå är du crew eller? (har inte följt hela tråden)
Har dessutom ett svagt minne av att du var det från nån annan tråd.

Hur känns det nu för er förresten, vemodigt att åka hem eller en lättnad?

Permalänk
Medlem

Jag åkte hem igår vid 2... mådde så jävla illa Min bror fick höra av en kompis i crew via ICQ att jag vunnit joystick (det var klockan 16:00 igår ungefär) Någon somv et vad som hände med den? Tror det var i PCActions tävling...

Permalänk
Medlem

Hemma nu, borta bra men hemma bäst

Nämen tyckte det var riktigt trevligt för första gången, har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Men dom kunde kanske kört mer på bigscreenen, kört alla filmer som lämnades in istället för att dunka trance dygnet runt. Men dh-game var riktigt trevligt, sovsalen funkade, stämningen blev på topp när Rosa Helikopter spelades + kul att träffa lite swecare. Kommer högst troligt på winter med, hoppas det är mer swecare då!

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+

Permalänk
Medlem

Elite om du tycker detta DH var bra så skulle du varit med i vintras! Det var underbart!

Förresten var denna bigscreen mindre än den i vintras?

Permalänk

Var sist kvar i hallen. Som straff kastade en "Luffar-Crew" en toarulle i huvudet på mig...

Visa signatur

"Trying is first step to failure" Homer J Simpsons

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Hemma nu, borta bra men hemma bäst

Nämen tyckte det var riktigt trevligt för första gången, har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Men dom kunde kanske kört mer på bigscreenen, kört alla filmer som lämnades in istället för att dunka trance dygnet runt. Men dh-game var riktigt trevligt, sovsalen funkade, stämningen blev på topp när Rosa Helikopter spelades + kul att träffa lite swecare. Kommer högst troligt på winter med, hoppas det är mer swecare då!

Ska försöka ta mig tid i winter. Går på Chalmers då, men det ger sig förmodligen.
Är det över en helg då förresten?

Permalänk
Medlem

förra DHW var från torsdag till söndag...

Permalänk
Medlem

Då har man vaknat till liv igen

[11:39:18] * Mafnus`zZ är tillbaka ( sova såhär efter Dreamhack ), borta sedan 15:42:16 ( 19hrs 57mins 2secs )

Det säger en del om hur trött jag var när jag kom hem.

Permalänk
Medlem

Nu har jag med vaknat, sovt ca 21h av detta dygnet. Somnade på 5 olika platser vid 6 olika tillfällen igår

EDIT: Fan, fortfarande förbannad på dom där Sibylla-idioterna. Gick in och beställde en Big Meal naturell, gillar inte att ha gräs i min mat. Så hon ropar Big Meal naturell till hon som fixar hamburgarna så jag ställer mig och väntar och hon ropar upp Big meal massa gånger. Sen frågar en där mig vad jag väntar på så sa jag Big Meal naturell. Så får hon nåt cp-ryck (ursäkta uttrycket)
- Men för guds skull! Hon har ju ropat upp flera gånger och du står bara där och glor!
- Nej, jag skulle ha naturell
- Men för fan, det har inte vi tid med, ni får skrapa bort det själva
- Men för fan, det ingår ju i menyn.
- Nej det har inte vi tid med.

Nehe så jag går ut till bordet, aja då får jag väl skrapa bort det då och lämnar bordet nerkladdat med allt gräs och dressing tillsamman med en halv hamburgare och en stor pöl Fanta. Ok fantan var väl lite onödigt men blev så satans förbannad, hon kan ju iaf säga det lite trevligt, eller sagt att dom inte gjorde naturell när jag beställde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag somnade direkt när jag kom hem ... cirka 14.00 .. sov till klockan 17.00 då väckte farsan mig och ville at jag skulle spela fotboll ... men jag han ungeför säga tre ord innan jag somnade igen "nej ... inte nu"
vaknade i morse klockan 8 ... gick och duschade åt frukost , startade datorn och lyssnade på musik fram till klockan tio då jag åkte till affären för at fråga efter mitt sommarjobs schema ... där hade en av deras datorer kraschat så jag fick sätta mig där och fixa i cirka en timme ... sen har jag inte kommit längre idag ..:D

Permalänk

Ganska onödigt att förstöra för andra bara för att du blir sur på nån hamburgervändarpms...

Visa signatur

No time for the old in-out, love. I've just come to read the meter.

Permalänk
Medlem

min iTower

Hej!
Första gången jag är på denna sida!
Kunde inte skapa ny tråd och hittade inget lämpligt ställe att skriva detta så det fick bli här!

Hursomhelst så har jag lite problem med min burk.
iTower
Athlon 1.7ghz
pro Savage grafik
etc etc....
(Inge superduper burk direkt!)

Själv problemet är det att för några dagar sedan började datorn låsa sig KONSTANT!
Det började med typ 1 låsning just den dagen.. Dagen efter låste den sig ca 3 ggr..
Sen i förrgår låste den sig typ 15 ggr på 1 timme...

När den låste sig så började den ticka... En röd laddningslampa lyste och varje gång den blinkade så lät det tick tick tick tick.. sen lyste lampan hela tiden och det lät fortfarande tick tick tick.... som en bomb ungefär...

Jag körde format C: igår kväll....
Spelade lite cs imorse och sen diablo under dagen....
Sen lät jag datorn stå igång ngn timme utan att röra vid den... Sen petade jag på musen då ................... låste den sig igen.. och tickade återigen.... (Samma fel som innan att om man inte rörde datorn på ngn minut så låste den sig)....
jag hade brännt några skivor med program innan jag körde format c:... sen la jag in programmen från skivan efter det att jag formaterat.....kan det varit virus och att det låg kvar på skivan?

Inte laddat hem något nyligen så om det var virus kan det då ha legat och "grott"?
Har kört format c: IGEN *SUCK* men nu har jag inte använt skivorna jag brände så jag hoppas det ska funka nu!
Vad kan felet vara/varit?
Någon jag pratade med sa att det låter som nåt liknande problem han hade haft... Typ fläkten saktar ner o sånt......

P.S Nu blinkade skärmen till.. bilden blev svart i 1 sek sen vanlig igen...

alla tips är välkomna! vet inte när jag tittar in här igen så ni kan gärna maila mig på patrik_nylund@hotmail.com om ni har några ledtrådar!

hej hej

Visa signatur

d-ecco

Permalänk
Medlem

P.S

hej igen...
Skicka gärna svar till min hotmail då jag förmodligen kollar den lite oftare
patrik_nylund@hotmail.com

Visa signatur

d-ecco

Permalänk
Medlem

D-ecco:
gå tillbaka till forumet där du hittade dreamhack tråden, och där så klickar du "ny tråd" helt enkelt. skriv en vettig topic och flytta texten du skrev dit så lovar jag att du lättare får hjälp.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Nu har jag med vaknat, sovt ca 21h av detta dygnet. Somnade på 5 olika platser vid 6 olika tillfällen igår

EDIT: Fan, fortfarande förbannad på dom där Sibylla-idioterna. Gick in och beställde en Big Meal naturell, gillar inte att ha gräs i min mat. Så hon ropar Big Meal naturell till hon som fixar hamburgarna så jag ställer mig och väntar och hon ropar upp Big meal massa gånger. Sen frågar en där mig vad jag väntar på så sa jag Big Meal naturell. Så får hon nåt cp-ryck (ursäkta uttrycket)
- Men för guds skull! Hon har ju ropat upp flera gånger och du står bara där och glor!
- Nej, jag skulle ha naturell
- Men för fan, det har inte vi tid med, ni får skrapa bort det själva
- Men för fan, det ingår ju i menyn.
- Nej det har inte vi tid med.

Nehe så jag går ut till bordet, aja då får jag väl skrapa bort det då och lämnar bordet nerkladdat med allt gräs och dressing tillsamman med en halv hamburgare och en stor pöl Fanta. Ok fantan var väl lite onödigt men blev så satans förbannad, hon kan ju iaf säga det lite trevligt, eller sagt att dom inte gjorde naturell när jag beställde.

Det är det jag säger, bojkotta sibylla, det är nog det sämsta jävla stället som det går att hitta!

Visa signatur

Dator 1: Mac Mini M4
Dator 2: 7800X3D, 64GB, 9070XT
Dator 3: Macbook Pro M1
Dator 4: Dell XPS 9500, i7 10750H, 32GB, 1050Ti

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Varå är du crew eller? (har inte följt hela tråden)
Har dessutom ett svagt minne av att du var det från nån annan tråd.

Japp. Jag var i Vision och kan därför berätta att skärmen var mindre än i vintras och det hade blivit mer film om allt (läs: Activity) hade fungerat som det var tänkt. Men vi hade iaf rörligt ljus

Visa signatur

Varför går inte allt i livet att köra med -f?

Permalänk

När kommer info om DHW?! En vecka innan det börjar eller något i den stilen?

Visa signatur

No time for the old in-out, love. I've just come to read the meter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IngeNaning
Japp. Jag var i Vision och kan därför berätta att skärmen var mindre än i vintras och det hade blivit mer film om allt (läs: Activity) hade fungerat som det var tänkt. Men vi hade iaf rörligt ljus

Ah precis vad jag satt och funderade på under DH

"Har bigscreen blivit mindre sen i vintras? Eller är det bara för att vi sitter längre bak?" Nu fick jag det bekräftat

Permalänk
Medlem

bomb på dreamhack ?

Ja tro det eller ej men när vi städade undan efter er (lortgrisar ) så hittade vi nått som liknade en bomb.
Det var ett pappersrör (model tjockare, gulbrunt) som i båda ändarna hade cementliknande klet. Den var ganska tung och ur "cementen" stack två vanliga sladdar upp. Om någon har en aning om vad det kan vara så väntar med spänning

Källa Jönköpings-Posten 20/06:
http://iiice.mine.nu/~ice/stuff/pictures/dreamhack/dreamhack_...

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Haha vad snyggt Men "JP har utan framgång sökt arrangörerna för dataträffen" ???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcE
bomb på dreamhack ?

Ja tro det eller ej men när vi städade undan efter er (lortgrisar ) så hittade vi nått som liknade en bomb.
Det var ett pappersrör (model tjockare, gulbrunt) som i båda ändarna hade cementliknande klet. Den var ganska tung och ur "cementen" stack två vanliga sladdar upp. Om någon har en aning om vad det kan vara så väntar med spänning

Källa Jönköpings-Posten 20/06:
http://iiice.mine.nu/~ice/stuff/pictures/dreamhack/dreamhack_...

Fan vad äckligt, bra ställe att dra av en bomb..

Visa signatur