Brusreducerande hörlurar för resor

Permalänk
Medlem
Skrivet av lekman:

Tack för tipset! Det var medlemspris, förmodligen baserat på din medlemsnivå. Som helt ny medlem får man köpa dem för 2490:-

Får man fråga vilken medlemsnivå du har ? Så man vet om det stämmer eller ej. Då kan man ju lägga lite tid på att leta upp någon kompis med bättre nivå...

Hej

Jag kollade nu och jag har Level 5 Silver med 12 troféer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lekman:

Tack för tipset! Det var medlemspris, förmodligen baserat på din medlemsnivå. Som helt ny medlem får man köpa dem för 2490:-

Får man fråga vilken medlemsnivå du har ? Så man vet om det stämmer eller ej. Då kan man ju lägga lite tid på att leta upp någon kompis med bättre nivå...

Jag köpte dom igår faktiskt för 1990:-, medlem Silver, men jag kan se dom för 1990:- utan att vara inloggad (?)

Har inte hunnit testa dom än dock, ska förbi elgiganten och lyssna på dom innan jag bryter förpackningen. Webbhallen tillåter inte att man öppnar och lyssnar på lurarna, utan kräver obruten förpackning för retur... värt att tänka på! Tänkte även försöka fixa blåtand med dom genom att köpa en billig Sony SBH20 och nån kompatibel sladd (måste väl gå att hitta för 50-100 kr?). Ska tydligen tappa lite ljudkvalité men det kanske man kan leva med för att få de bästa brusreducerande hörlurarna att även funka wireless!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foffi:

Jag köpte dom igår faktiskt för 1990:-, medlem Silver, men jag kan se dom för 1990:- utan att vara inloggad (?)

Har inte hunnit testa dom än dock, ska förbi elgiganten och lyssna på dom innan jag bryter förpackningen. Webbhallen tillåter inte att man öppnar och lyssnar på lurarna, utan kräver obruten förpackning för retur... värt att tänka på! Tänkte även försöka fixa blåtand med dom genom att köpa en billig Sony SBH20 och nån kompatibel sladd (måste väl gå att hitta för 50-100 kr?). Ska tydligen tappa lite ljudkvalité men det kanske man kan leva med för att få de bästa brusreducerande hörlurarna att även funka wireless!

Ok du kan möjligtvis inte PM:a länken där de säljs för 1990 till mig ? för jag kan inte se dem billigare än 2890 utan att vara inloggad och 2490 när jag är inloggad.

Tack!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag kör med Bose A20, ser lite flummigt ut med mikfrofonen men ljudet är bland det bästa jag lyssnat på. NC i lurarna sägs vara det bästa man kan få tag i.

Permalänk
Medlem

Tack! Blev köp direkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lekman:

Tack! Blev köp direkt!

Kul! Dom e grymma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sifear:

Borde inte ett par slutna hörlurar fungera minst lika bra samt att man slipper batterier och kostar betydligt mindre? Visst ska man ha mindre lurar så kanske aktiva är att föredra.

Nej, det är inte ens i närheten av samma sak. Testa ett par så får du se, helt sjukt bra fungerar det. Går inte på något sätt att jämföra med ett par vanliga over-the-ear slutna lurar.

Permalänk
Medlem

Vad är skillnad på Bose quite comfort 25 apple och samsung?

Permalänk
Medlem

ajdå missade rean,

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vilken är bäst av;

Philips NC1 Headphones Noise Cancelling
http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/209811-philips_n...
eller

Bose Quiet Comfort 25 - Svart (Samsung)
http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/226502-bose_quie...