Tack SweC för att ni är så sakliga och inte som FZ/BuzzFeed/DN/Aftonbladet osv

Permalänk
Medlem

Tack SweC för att ni är så sakliga och inte som FZ/BuzzFeed/DN/Aftonbladet osv

Jag vill bara tacka er på Sweclockers för era rubriker. Tycker ni borde få höra det oftare. Era rubriker är sakliga utan att försöka skapa sensation av ingenting, eller användning av tankestreck(jag tittar på er FZ.se). Behåll denna underbara friska fläkt bland dagens internetsurfande så behåller ni er plats som en av 2-3 sidor jag faktiskt har avaktiverat Adblock på.
Passar även på att nämna att er reklam är väldigt relevant och jag har flera ggr köpt saker genom den reklam som visats.

Ändra inte på er. <3

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Geeks
SweClockers

@lektroo: Tack själv! Det är mycket arbete bakom SweClockers och vi tycker förstås det är väldigt kul att du uppskattar vad vi gör. Vi tänker definitivt inte ändra på konceptet utan vill snarare satsa ännu mer på att skapa kvalitativt innehåll.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)