Mobilhemsidan går inte alltid till sista olästa

Permalänk

Mobilhemsidan går inte alltid till sista olästa

Hej, har problmet att i mobilen går det inte alltid till första olästa, som den alltid gör på standardhemsidan när jag tycker på brevet, även när jag läst igenom mobilen en sida fram så är det ett flera dagar gammalt inlägg som registreras som sista lästa (trots jag trycker på premalänk och försöker tvinga fram vart sista olästa är).

Är några trådar som buggar ur på detta vis. Vet inte om ni kan felsöka detta utan mer info. Säg till vad jag i så fall ska titta på, ja jag är inloggad och WIFI eller inte spelar ingen roll.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Legendarisk

@Broken-arrow: Vilka trådar gäller det och vilka inlägg fastnar du på? Du kan se ID-nummer för dessa i adressfältet/permalänk per inlägg, vore bra om du kunde posta det här.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

@Broken-arrow: Vilka trådar gäller det och vilka inlägg fastnar du på? Du kan se ID-nummer för dessa i adressfältet/permalänk per inlägg, vore bra om du kunde posta det här.

Ja det verkar fungera nu, men detta inlägg tror jag det var som jag fastna på varje gång jag gick in i tråden #15465730 och detta inlägg fastnar jag på nu i mobilen 15467924, verkar som det rättar till sig om jag går genom datorn och kollar på trådarna (men inte säker). Fastnar även på detta inlägg 15467932 nu, men verkar påverkas om jag går in på datorn eller inte.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Legendarisk

@Broken-arrow: Tack så mycket, ska se vad jag kan hitta där.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Biberu:

@Broken-arrow: Tack så mycket, ska se vad jag kan hitta där.

Tack, kan vara så att det inte registreras vilket inlägg jag är på i mobilen. Verkar inte påverkas av att jag tittar på inläggen på datorn i alla fall, nu när jag testade en av trådarna.

Visa signatur

Permalänk

@Biberu

Vet ni haft annat att göra det senaste, det med strulet att hemsidan gick ner t.ex.

Men hur går det hittar du någon lösning?

Har kört mobilsidan ett tag och känns som långa trådar strular mest. Dom över 50 inlägg (orange trådarna), men även dom med bara 2 sidor fastnar på samma inlägg och gör det för evigt vad det verkar som.

Kvittar om jag tittat i trådarna på datorn och sen kommit ett nytt inlägg jag ska titta på i mobilen (är ändå 1/2 även 3 sidor bak mitt i tråden som jag hamnar i ungefär).

Provat både opera och firefox. Vet inte om det hjälper att rensa historiken. Jupp verkar hjälpa att rensa historiken i mobilen. Får återkomma om problmet kommer igen då efter ett par dagar. Känns ju rätt löjligt att hålla på att rensa den var och varannan dag.

Men är det något som går i så fall fixa från eran sida? kommer självfallet uppdatera tråden i fall detta verkar vara löst helt utan att resa historiken igen (bara tillfällig bugg). Men känns som det snarare är krock mellan historiken och hemsidan.

Är inte alla trådar heller utan typ 5 stycken av 10 det händer (men verkar ha något med historiken att göra, att vissa trådar bara fastnar).

Skönt att äntligen ge dig vettig info i alla fall att jobba på.

Visa signatur

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Broken-arrow:

Vet ni haft annat att göra det senaste, det med strulet att hemsidan gick ner t.ex.

Ber om ursäkt för väntetiden ändå.

Skrivet av Broken-arrow:

Men är det något som går i så fall fixa från eran sida? kommer självfallet uppdatera tråden i fall detta verkar vara löst helt utan att resa historiken igen (bara tillfällig bugg). Men känns som det snarare är krock mellan historiken och hemsidan.

Skönt att äntligen ge dig vettig info i alla fall att jobba på.

Utmärkt feedback! Det ska vara löst nu, men du kan behöva rensa historiken en sista gång.

Visa signatur