Halflife 2 --> Officiell Tråd

Permalänk

Alltså varför pratar ni om detta?!

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk

Ja, undra varför.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Alltså varför pratar ni om detta?!

jo jag vet inte det kanske.... HANDLAR OM HALF-LIFE2!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoLiatH
jo jag vet inte det kanske.... HANDLAR OM HALF-LIFE2!

Gör CZ och warez det??? ifall allt stämmer

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk

Men herregud. Varför i guds skull skulle man inte snacka om att HL2 har läkt ut!?? Är inte det en nyhet värdig att tas upp eller? CZ kom upp i diskutionen för att det kanske kommer ingå i en ny olaglig release av beta/alpha/whatever som kanske släpps idag någon gång.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

_aaawyQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQwac <ayQQQWWWQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQP? ?4QQWWb, smQQQQQQQQV??"~" ""??9QQQQQQQQQQQQQQQE <Wc 3QQQQQc awQQQQQWT?^ ??$QQQQQQQQQQQQQP <QQQQQQW _jQQWQQP?` ___,,,_,. "9WQQQQQQQQD! _wWQQQQQQF .yQQQQQF dQQQQQQQm. "$QQQQ@' jQQWQQQQQP <QWQQQP' ?TTT$QQQQm, ]QQQb_______jQQQF .mWQQQ! -$QQQQL "QWQQWWWWWWQQQ@' mQQQQf jWQQQQc -WQQQQQQQQQQE ]QQQQ@` _yQQQQQQQa +WQQQQQQQQP mQQQQf <QQQQQQQQQQa $WQQQQQQP .QQQQQ( jQQQQQ@4QQQQQ[ jQQQQQQ@` WWQQQ[ sQQQQQQF )QQQQQ, jQQQQQD` 4QQQQb jWWQQQ@! 4QQQQm, .QQQQQP` -QQQQQr _mQQQQQ? -$QQQQQ, _aa, jQQQQP )WWQQm, aQQQQQ@' -$WQQQQQQQQL .jQQQQ@' ]QQQQQ/ jQQQQQY` -$QQQQQQ@T? _yQQQQ@' ]QQQQQm, ?!^ sQQQQQP -?QQQQQwa _wQWQQQ@' )4QQQQWQwc _awQQWQQD? ?$QQQWWQQwa, _aamQQQQQQQP' -?9$QQQWWQQQQQQmmmQWQQQQWQWQQQ@?^ "??9QQQQQQQQQQWQQQQQQD??" -"?????????!^` _________________ _[ October 9. 2003 ]_____________________________________________ / \ | | | Half-Life 2 - Half-Life 1 & Counter-Strike | | | | Company: Valve Corporation ( http://www.valvesoftware.com ) | | File size: 31 x 15MB | | Release: Unknown | \_________________________________________________ ________________/ __________________________________________________ _______________ / \ | | | Well, this one here is Half-Life and Counter-Strike for | | Half-Life 2, so there already is something to play with and try | | to get working in multiplayer. Hurry, I wanna play :P | | | | - Anonymous leaker aka. Osama bin Leaker | | | \_________________________________________________ ________________/ __________________________________________________ _______________ / \ | | | Regarding Half.Life.2.Beta.Patch1-ANON.tar: | | Ok, the last release was my mistake. I thought I didn't | | integrate these patches yet, but that was proved being wrong. | | Sorry for the non working patches, i didnt intend to waste all | | this precious bandwidth. | | | | Regarding Half.Life.2.Pre.Gold-ANON: | | This is fake, and I will never give out info about my releases | | in public. | | | \_________________________________________________ ________________/

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+@2333MHz (11x211) | ABIT NF7-S 2.0 | 2x512MB Mushkin Special@2-2-2-11 | Hercules 3D Prophet 9800@Pro@445.5/364.5 | Creative SB Audigy 2

Permalänk
Medlem

Lite off topic, men såg så ballt ut.. Se vad man kan göra med source motorn...
http://koti.mbnet.fi/dredge/alyx/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Lite off topic, men såg så ballt ut.. Se vad man kan göra med source motorn...
http://koti.mbnet.fi/dredge/alyx/

Räknas inte det där som porr? akta så du inte får en varning , annars är det högklassiga bilder måste jag säga, nästan som jag blev småk*t på bilderna

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Räknas inte det där som porr? akta så du inte får en varning , annars är det högklassiga bilder måste jag säga, nästan som jag blev småk*t på bilderna

Hahah.

Permalänk

Hehe, busigt

Någonsom vet om man kan ändra texturerna till gubbarna än? Annars så skulle det kanske vara kul att börja göra ett eget skin Då modelerna i HL2 ser väldigt bra ut i ansiktet så kan man säkert göra en väldigt bra kopia av sig själv;)

Visa signatur

Permalänk

Det var det töntigaste idag.

Visa signatur

Mina friends kallar mig Challeman, but ni can kalla mig Robocop...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Challeman
Det var det töntigaste idag.

Välkommen till Swec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Välkommen till Swec

Måste jue ha lite kryddor oxå på trådarna..

Permalänk

Detta sägs vara en "ny" officiel bild. Men är det bara jag, eller ser det verkligen tomt ut på bilden? Vad jag kommer ihåg från filmerna så ser det bättre ut. Orkar inte ladda ner filmerna igen och kolla

Tufft? http://www.hl2world.com/modules.php?name=coppermine&file=disp...
http://www.uploadit.org/files/071003-d3_trainstation01-1.jpg

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Detta sägs vara en "ny" officiel bild. Men är det bara jag, eller ser det verkligen tomt ut på bilden? Vad jag kommer ihåg från filmerna så ser det bättre ut. Orkar inte ladda ner filmerna igen och kolla
http://www.gamersgallery.com/gallery/data/794/1gnshp_.jpg?269...

Det är tyvärr en gammal bild

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Eller Valves security-kamera:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja, vad kan man säga Half-Life 2 komemr bli bra när det nu kommer. Har det kommit något nytt realease datum som valve har sagt är rätt?

Permalänk
Citat:

Ja, vad kan man säga Half-Life 2 komemr bli bra när det nu kommer. Har det kommit något nytt realease datum som valve har sagt är rätt?

Nope

Permalänk
Medlem
Citat:

Har det kommit något nytt realease datum som valve har sagt är rätt?

Ja, ett releasedate från Valve är ju säkert värt...tja....50 öre eller så

Permalänk
Medlem

lutar åt jul iaf

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Nu får det vara färdiglekt med den här tråden, överklagan kan ignoreras på: min email

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k

Fjantiga bilder.
Och den som blir kåt på det där har inte fått sig något på väldigt väldigt länge.