Problem med Netgear wnce3001 ihop med Telia-TV

Permalänk

Problem med Netgear wnce3001 ihop med Telia-TV

Hallå! Hade vart jätte tacksam om jag hade fått lite hjälp med mitt problem.

Jag har köpt en netgear wnce3001 med förhoppning om att den ska kunna fungera ihop med telias tv-box så jag slipper dra en kabel. Allt gick bra med att ansluta internet till ''nätverksbryggan''(netgear wnce3001) men när jag kopplar in den i själva boxen så fungerar det inte. Har uppdaterat ''bryggan'' till den senaste som finns men utan någon framgång. Kopplar jag in ''bryggan'' i datorn så fungerar den felfritt. Så min fråga är om det går att fixa och isåfall hur?

MVH

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av aannddrreeas:

Hallå! Hade vart jätte tacksam om jag hade fått lite hjälp med mitt problem.

Jag har köpt en netgear wnce3001 med förhoppning om att den ska kunna fungera ihop med telias tv-box så jag slipper dra en kabel. Allt gick bra med att ansluta internet till ''nätverksbryggan''(netgear wnce3001) men när jag kopplar in den i själva boxen så fungerar det inte. Har uppdaterat ''bryggan'' till den senaste som finns men utan någon framgång. Kopplar jag in ''bryggan'' i datorn så fungerar den felfritt. Så min fråga är om det går att fixa och isåfall hur?

MVH

En spekulation är att ditt lan inte stödjer multicast via wifi, det är få trådlösa prylar som har stöd för det.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.