Hårdvara & vattenkylningsgrejer

Permalänk
Medlem

Hårdvara & vattenkylningsgrejer

Hej!

Efter lite nya inköp och lite rensning i hyllorna så har jag en del saker som söker ny ägare. Allt fungerar finfint och är välskött. Bud lämnas företrädelsevis direkt i tråden. Jag förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till, skambud undanbedes. Kan tänka mig att skicka (förutom testbänken), köparen betalar frakten och förskottsbetalar via bank eller swish. Eventuellt kan någon form av bytesaffär mot ett grafikkort med vattenblock (GTX 970 eller över, ej AMD) vara av intresse!

CPU:
Intel 4770k med kartong och stockkylare
Länk

Ram:
Corsair Vengeance 2x4 GB svarta - Ingen kartong
Länk

Moderkort:
Asus Z87-A - Har kartong, manual, I/O plåt mm
Länk

Asus Rampage V Extreme - Obetydligt använt, komplett. Säljer även vattenblock till detta moderkort, se nedan!
Länk

Övrigt:
Testbänk Microcool Benchtable Banchetto 101
Länk

EVGA SLI bridge 3-way
Länk

Vattenkylning:
Vattenblock till Asus Rampage V Extreme
EK-FB ASUS R5E Monoblock Acetal+Nickel - Oöppnat
Länk

Vattenblock till Asus Rampage IV Black Edition
EK-FB KIT ASUS R4BE Acetal+Nickel - Även plexi top medföljer!
Länk

Vattenblock till GTX 780 XSPC + backplate.
(jag har dock v1 passar ej 780Ti) Backplate
Länk

Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör:
Akrylrör Monsoon Hardline 16mm (5/8in) Clear, 1 paket innehåller 4 st 60cm rör. Har 7,5 paket.
Länk
Monsoon Hardline Fittings Link Jag har 29 kompletta, och 7 som saknar plasthylsa (finns att köpa här) . Extra o-ringar finns.
Länk
Säljer endast alla fittings och akrylrör som ett paket. Inköpt för över 3000kr , accepterar bud så lågt som 500 kr för detta paket då jag har tröttnat på att rören liggande här hemma

Läs hela annonsen här

Permalänk

4770k + Asus Z87-A budar 1750+frakt

Permalänk
Avstängd

1800kr + Frakt för 4770k + Z87.

Permalänk
Medlem

500 kr plus frakt för monsoon fittings och rör paketet

Visa signatur

CPU: i7 4770K delid @ 4,4GHz|Kylning: Custom loop|GPU: xfire 290x @ stock |RAM: A-data 4x4gb 1600 mhz|MB: Asus Z87-A| PSU: EVGA G2 850w| SSD 1: Samsung 840 evo 120 GB|SSD 2: Samsung 850 evo 250 GB|

Permalänk
Medlem

Ram, 200kr+frakt!

Permalänk
Medlem

1200kr för Asus rampage + frakt

Permalänk

4770k + Asus Z87-A budar 1900+frakt

Permalänk
Medlem

Synd att det inte är socket 1155 på mobo.

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör: 600:- + Frakt!

Permalänk
Medlem

Asus Rampage V Extreme 1500 + frakt

Permalänk
Medlem

1800kr för Asus Rampage + frakt

Permalänk
Medlem

Paket med fittings och rör 700 kr + frakt

Visa signatur

CPU: i7 4770K delid @ 4,4GHz|Kylning: Custom loop|GPU: xfire 290x @ stock |RAM: A-data 4x4gb 1600 mhz|MB: Asus Z87-A| PSU: EVGA G2 850w| SSD 1: Samsung 840 evo 120 GB|SSD 2: Samsung 850 evo 250 GB|

Permalänk
Medlem

Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör 750:- + Frakt!

Permalänk
Medlem

Pris på Testbänken?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bezod:

Ram, 200kr+frakt!

Noterat!

Skrivet av Robbelibobbann:

4770k + Asus Z87-A budar 1900+frakt

Noterat!

Skrivet av posv:

1800kr för Asus Rampage + frakt

Noterat, men buden måste upp på denna för att det ska bli aktuellt att sälja

Skrivet av Nitziuz:

Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör 750:- + Frakt!

Noterat!

Skrivet av MonkeN:

Pris på Testbänken?

Ja du, jag vet inte Ser ut som att du bor på Åland, jag kommer inte skicka testbänken...

Permalänk

Vattenblock till Asus Rampage V Extreme
EK-FB ASUS R5E Monoblock Acetal+Nickel - Oöppnat
500:- plus frakt

Permalänk
Medlem

2500 + frakt för Asus Rampage V och EK vattenblock.

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-5960X(@4.3GHz), Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, Intel 750 800GB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk
Medlem

2300 + frakt för Asus Rampage V

Permalänk
Medlem

EK-FB ASUS R5E Monoblock Acetal+Nickel - sålt!

Permalänk
Medlem

@morper Hur länge hade du tänkt dig ha budgivningen uppe?

// Nitziuz

Permalänk
Medlem

@Nitziuz

Det har jag inte riktigt bestämt. Det kommer nog att vara så att saker säljs vid olika tidpunkt, då en del prylar inte har bud eller för låga bud för att det ska vara intressant.

Paketet du är intresserad av kan jag tänka mig att stänga nu, jag är nöjd med budet och dina "konkurrenter" har ju inte motbudat på ett tag

Permalänk
Medlem

@morper: Låter ju rimligt såklart
Sedär, skickar ett pm så löser vi resterande saker

Permalänk
Medlem
Skrivet av morper:

@Nitziuz

Då en del prylar inte har bud eller för låga bud för att det ska vara intressant.

Antar att mitt bud faller under denna kategori, riktpris på ram? Höjer till 250+frakt så länge

Permalänk
Medlem

Höjer till 2500kr + frakt för Rampage V.

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-5960X(@4.3GHz), Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, Intel 750 800GB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bezod:

Antar att mitt bud faller under denna kategori, riktpris på ram? Höjer till 250+frakt så länge

Det hänger lite på vad jag få för mobo+cpu också, och att jag får dem sålda. Just nu hade jag velat se att de tre grejerna tillsammans hade lite högre bud, vi får väl se vad som händer. Det optimala för mig hade ju varit att någon köper alla tre, men det funkar för mig att sälja del för del också så länge totalsumman blir okej och att alla tre sakerna säljs.

Skrivet av Hamilton:

Höjer till 2500kr + frakt för Rampage V.

Noterat!
Jag låter annonsen vara till imorgon, har det inte kommit något bud då så är det ditt.

Permalänk
Medlem

@morper: Återkallar mitt bud, hittade ram på andra vägar. Tack i alla fall

Permalänk
Medlem

@Bezod

Okej, tack för att du meddelar

Permalänk

Behöver egentligen inte minnena men jag lägger 2200+frakt på 4770k + Z87-A + Vengeance 8BG

Permalänk

Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör 800 plus frakt, om de finns kvar

Permalänk
Medlem

@Fumkbulle

Det paketet har jag lovat bort till en annan köpare. Om det mot förmodan inte skulle bli av så kan jag höra av mig.