Hårdvara & vattenkylningsgrejer
Hej!
Efter lite nya inköp och lite rensning i hyllorna så har jag en del saker som söker ny ägare. Allt fungerar finfint och är välskött. Bud lämnas företrädelsevis direkt i tråden. Jag förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till, skambud undanbedes. Kan tänka mig att skicka (förutom testbänken), köparen betalar frakten och förskottsbetalar via bank eller swish. Eventuellt kan någon form av bytesaffär mot ett grafikkort med vattenblock (GTX 970 eller över, ej AMD) vara av intresse!
CPU:
Intel 4770k med kartong och stockkylare
Länk
Ram:
Corsair Vengeance 2x4 GB svarta - Ingen kartong
Länk
Moderkort:
Asus Z87-A - Har kartong, manual, I/O plåt mm
Länk
Asus Rampage V Extreme - Obetydligt använt, komplett. Säljer även vattenblock till detta moderkort, se nedan!
Länk
Övrigt:
Testbänk Microcool Benchtable Banchetto 101
Länk
EVGA SLI bridge 3-way
Länk
Vattenkylning:
Vattenblock till Asus Rampage V Extreme
EK-FB ASUS R5E Monoblock Acetal+Nickel - Oöppnat
Länk
Vattenblock till Asus Rampage IV Black Edition
EK-FB KIT ASUS R4BE Acetal+Nickel - Även plexi top medföljer!
Länk
Vattenblock till GTX 780 XSPC + backplate.
(jag har dock v1 passar ej 780Ti) Backplate
Länk
Paket med Monsoon fittings & 16mm akrylrör:
Akrylrör Monsoon Hardline 16mm (5/8in) Clear, 1 paket innehåller 4 st 60cm rör. Har 7,5 paket.
Länk
Monsoon Hardline Fittings Link Jag har 29 kompletta, och 7 som saknar plasthylsa (finns att köpa här) . Extra o-ringar finns.
Länk
Säljer endast alla fittings och akrylrör som ett paket. Inköpt för över 3000kr , accepterar bud så lågt som 500 kr för detta paket då jag har tröttnat på att rören liggande här hemma