Permalänk
Medlem

[Avslutad] Fractal Design R4

CHASSIT ÄR SÅLT

Säljer mitt Fractal Design R4 som jag har använt i ett par år. Det är i fint skick och de två medföljande originalfläktarna är helt oanvända och ingår förstås! Chassit har även en medföljande fläktkontroller.

Produktsida: http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-r4-black-pearl.

Originalkartong saknas, har endast kvar täckplasten. Därför undviker jag gärna att skicka chassit med posten. Bor för tillfället i Hagsätra och jobbar inne i Stockholm innerstad, så kan enklast möta upp köpare i de områdena.

Säljes till utgångspris eller högst bjudande. Föredrar snabbare och smidigare affärer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100kr + hämtning

Permalänk
Medlem

250:- om alla HDD vaggor och originalskruvar finns med. Kan hämta i dag. Bor i Bagis.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

@sp1k3n: Alla vaggor finns. Har inte räknat skruvarna, men de som satt i chassit la jag tillbaka i de plastpåsar som följde med i chassits lilla tillbehörsask. Det finns 11 små påsar med skruvar och tillbehör

För 250 kr får du gärna hämta det idag! Har fått bud via PM också, men du står först i turordningen nu. Om du är intresserad, skicka ett PM så löser vi det där.

Permalänk
Medlem

@Sebbepojken: Hej, kan vara i Bandhagen hos dig c:a 15:30. Betalar kontant om du vill.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Chassit är nu sålt till @sp1k3n - tack för snabb och smidig affär!