Grafikkort runt 1,5k sökes

Permalänk
Medlem

Grafikkort runt 1,5k sökes

Har just nu ett GTX 570 så behöver som sagt ett nytt grafikkort...
Allt är av intresse men har mestadels kollat på GTX 970 så det är extra intressant.
Om grafikkortet finns i Värmland skulle jag kunna hämta lite beroende på vart det är.

Skicka PM med pris och information.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BohmaN98:

Har just nu ett GTX 570 så behöver som sagt ett nytt grafikkort...
Allt är av intresse men har mestadels kollat på GTX 970 så det är extra intressant.
Om grafikkortet finns i Värmland skulle jag kunna hämta lite beroende på vart det är.

Skicka PM med pris och information.

Läs hela annonsen här

Gtx 970 ssc evga?:) vet inte hur man skickar pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@BohmaN98: Har ett ASUS GTX680 DirectCU II 2GB om du vill köpa väldigt billigt. Någonstans mellan 500 och 501 svenska riksdaler!

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem
Skrivet av El1azV:

Gtx 970 ssc evga?:) vet inte hur man skickar pm

Skickades från m.sweclockers.com

Om han inte vill ha det så kan jag nog ordna en snabb affär!
Har en far som gärna vill spela lite nya spel men hans prylar är lite uråldriga ;).

För PM:
Du går in på meddelanden i menyn, klickar på nytt meddelande och sedan skriver du in personens användarnamn.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide 240, CPU: Intel i5 4690K @ 3.5MHz, CPU-Kylare: Corsair Hydro H100i w/ 4x Noctua NF-F12, Moderkort: ASUS Gryphon Z97 Armor-edition, RAM: Corsair DDR3 16Gb (4x4),SSD: Corsair 120Gb, HDD: WD Green 1TB, Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wholteza:

Om han inte vill ha det så kan jag nog ordna en snabb affär!
Har en far som gärna vill spela lite nya spel men hans prylar är lite uråldriga ;).

För PM:
Du går in på meddelanden i menyn, klickar på nytt meddelande och sedan skriver du in personens användarnamn.

Hejsan! Yes jag har till 99% fixat ett annat, så du kan köpa det!