Steam Link och Controller + Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Steam Link och Controller + Fujitsu Esprimo Q510

Säljer nu min knappt använda Steam Link och Steam Controller då jag går över till Nvidia Shield. Kanske använts 3-4 gånger, samma sak med kontrollen. Kartonger, kvitton, kablar osv finns kvar.
Pris 400:- + frakt (säljes tillsammans)

Sen vill jag kolla intresset på en Fujitsu Esprimo Q510, den har inte använts särskilt mycket under åren jag har haft den. Köptes av mig på CDON, kartong, kablar, oanvänd fjärrkontroll följer med.
Kan vara så att den gå till någon i släkten men jag vill bara kolla om det finns intresse för den.

Specs:
Intel i3
128 GB SSD (Samsung Evo 830)
4GB RAM
Blu-ray
x-antal usb, hdmi, dvi, ethernet osv finns på den.
https://www.dustinhome.se/product/5010744541/esprimo-q510?sse....

Pris: 1500:- + frakt

Allt finns i Linköping men jag kan tänka mig att skicka men då står köparen för frakt.
Är inte intresserad av byten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

Är det något OS installerat?

Visa signatur

if it sound good, it´s good

Permalänk
Medlem

@magvall: Attans, glömde det. Det är Windows 10 i den.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr + frakt för Esprimo.

Permalänk
Medlem

@Tripsen: Noterat...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte fråga innan jag bjuder nåt. Hur har din erfarenhet med steamlink och Steam controller varit? Är det smidigt att starta och spela? Märkbar lagg?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Medlem

@Derazee: Över förväntan med tanke på vad man betalar. Jag har kört Link trådat men datorn trådlöst och det funkade bra. Men man vill nog sitta på riktigt stabil lina om man är känslig för input lag osv. Smidigt är det, bara att koppla in, ställa in nätverket och så är man igång typ.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad tycker du om Steam Controllern? Är lite småsugen men vet inte riktigt vad jag tycker om den då jag aldrig hållit i en och testat-

Permalänk
Medlem

bjuder 1200 för allt och vi kan synas idag i linkan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@ponben59: Den är en smaksak, jag tycker den är ok. Jag har som sagt inte använt den så mycket så jag har inte vant in mig på den. Har man lirat mycket Xbox/PS4 kommer man säkert tycka styrplattan kan vara lite konstig till en början. Vanesak högst troligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@magvall: Noterat men det är nog lite i underkant. Jag har inte möjlighet att mötas upp förrän söndag kväll heller för den delen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tar du budet är jag på Stadsbiblioteket under söndagen fram till 1500.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 300+ frakt för link+ controller då

Permalänk
Medlem

@ponben59: Noterat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fujitsun gick till föräldrarna så den är ej längre till salu.

Visa signatur