@Fruttyh: Vad ska du ha för allt utom guitarhero-grejerna? Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa resten om du vill sälja dem till den andra spekulanten.
@Raaavioli Jätte bra fråga. Nu är inte @monster08 intresserad av att köpa längre dock.
Men jag skulle känna tänka mig att sälja det utan guitar hero.
Lägg ett bud?
@Raaavioli Jätte bra fråga. Nu är inte @monster08 intresserad av att köpa längre dock.
Lägg ett bud?
Egentligen är jag bara intresserad av Crash Bandicoot, The Last of Us och kanske Rayman. Bor dessutom utanför Stockholm så har en bit att åka (bensinpengar) för att köpa grejerna. Känns det jobbigt att sälja resten av spelen separat om jag köper några, eller vill du bara slänga med allt? Oavsett hade jag kanske tänkt att bjuda typ 1700-1800 utan GH när jag såg att startbudet låg på 2000 och inga andra bud lagts.
Lägg ett bud?
@Raaavioli Det brummar ingenting, det är väldigt sparsamt använt och i mycket gott skick. @direktiv Det är noterat även fast startbuden börjar på 2000.
@Fruttyh
Najs, jag bjuder 1800. Skulle kunna ta en sväng till Västerås imorgon om ingen budar oväntat mycket högre än jag tänkt buda, förutsatt att du är hemma.
Edit: Notera att mitt bud gäller utan de spel jag aldrig kommer att spela. Det är bättre att du sparar dem själv och ger till någon närmare polare som skulle vilja ha dem eller säljer dem billigt till någon annan.