Trådlösa hörlurar till iPod?

Permalänk
Medlem

Trådlösa hörlurar till iPod?

Hej.

Jag ska köpa mina första trådlösa hörlurar och behöver tips. Den ska användas tillsammans med min iPod nano (7th) generation.

Användningsområde:
Vara ute/promenera/pendling/tunnelbana.

Vilken skulle ni rekommendera?

Permalänk
Medlem

Gillar du in ear, on ear eller riktiga kåpor? Vad får dom kosta?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
99:e percentilen

Jag tycker mycket om mina AirPods som jag mestadels använder tillsammans med min Galaxy S7. Ljudet är absolut tillräckligt bra för att lyssna på musik – "trots att" jag även äger ett par Sennheiser HD 6XX – och formfaktorn är bara helt otroligt smidig!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Har kollat lite på AirPods. Är den kompatibel med iPod nano? Vad jag vet kör inte iPod nano iOS.. Dessutom verkar ju Apple förbereda nästa generation AirPods 2.. :/

Permalänk
Medlem

@KingCobra:

Gillar både in-ear och on-ear. Ser helst att det ligger under 2000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lorault:

Har kollat lite på AirPods. Är den kompatibel med iPod nano? Vad jag vet kör inte iPod nano iOS.. Dessutom verkar ju Apple förbereda nästa generation AirPods 2.. :/

Du ska inte behöva iOS för att köra Airpods. Det ska räcka med Bluetooth vilken din iPod har om jag inte har helt fel!

Permalänk

Kan starkt rekommendera airpods, men jag kan även rekommendera att du väntar lite mindre än en månad på nästa generation. Jag ångrar lite att jag köpte mina så sent istället för att oja mig och gå igenom mycket sämre lurar som bara kostade en bråkdel mindre.