Fossil Gen 4 Smartwatch

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2011

Fossil Gen 4 Smartwatch

Hej,

Under Q3 och Q4 2018 så kommer det många nya spännande smartklockor. En av dessa är Fossils nya Gen 4 klockor där jag primär är intresserad av den nya Fossil Q Venture.

Är det någon som vet när den kommer till Sverige? Kan man beställa dem redan nu från USA?

Är det någon mer som är intresserad av fossils nya klockor?

Mvh
MrTowle

|| CPU: Intel Core I5-4690k @ 4.2GHz ||GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 OC ||Chassi: Fractal Define R3 Black Pearl ||Skärm: Acer XB270HU||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Hej!

Vad jag kan se på Fossils hemsida så kan man redan idag beställa.

Jag är också mycket intresserad i gen 4 och undrar samma sak som du när de kommer till Sverige.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av moiam:

Hej!

Vad jag kan se på Fossils hemsida så kan man redan idag beställa.

Jag är också mycket intresserad i gen 4 och undrar samma sak som du när de kommer till Sverige.

Ja jag skrev till fossil i augusti och frågade när de kom till Sverige. Det ända jag fick i svar var "Stay tuned for the end of August!".

Hitills har jag bara sett att brandfield säljer dem. Har aldrig hört talas om dem förut ... men de kanske är bra? (Tyvärr har de inte den i roseguld och svart armband som jag vill köpa)
https://www.brandfield.se/fossil-q-explorist-gen-4-display-sm...

|| CPU: Intel Core I5-4690k @ 4.2GHz ||GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 OC ||Chassi: Fractal Define R3 Black Pearl ||Skärm: Acer XB270HU||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

@MrTowle: Brandfield verkar ju vara ett stort företag/franchise iallafall.