Hjälp med att ladda ner program till Acer Aspire 5738ZG

Permalänk
Medlem

Hjälp med att ladda ner program till Acer Aspire 5738ZG

Hur får jag min dator att ladda ner appar från Google? Den visar inte appen på datorn utan lägger sig i min telefon i stället. Vad ska jag göra för få datorn kompatibel för dessa appar?

Förtydligat rubrik / Mod
Permalänk
Moderator
Testpilot

* Förtydligat rubrik *

@Esan: Välkommen till Sweclockers.

Jag har valt att förtydliga din rubrik. Tänk på att det är väldigt viktigt att man sätter en rubrik som speglar frågan du har på ett bra sätt, på så vis kommer du få mer som läser ditt inlägg och därmed fler som kan hjälpa dig med din fråga.

//Dinoman
Moderator

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Testpilot

Angående din fråga, så undrar jag vilken sida det är du har varit på när du laddat ner dessa appar i datorn, som sedan dyker upp i telefonen?

Har du laddat ner appar i Google Chrome på datorn?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esan:

Hur får jag min dator att ladda ner appar från Google? Den visar inte appen på datorn utan lägger sig i min telefon i stället. Vad ska jag göra för få datorn kompatibel för dessa appar?

apparna är för telefonen inte datorn.
Antar att du är inte på https://play.google.com/store/apps . Är du då inloggad i datorn på samma konto som i telefonen så hamnar dom i telefonen, den frågar väl till och med vilken enhet det ska installeras på(kanske bara gör det om man har flera enheter?).

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9