Hjälp! (TV-serien anno 2007)

Permalänk
Medlem

Hjälp! (TV-serien anno 2007)

Tjena!

Även om man inte kan tro det, så är titeln det jag söker.

2007 så gick en tv-serie på tv4 med Robert gustafsson, Johan rheborg, m.fl. (vid namn "hjälp!")
Och nu fick jag för mig att jag ville kika på serien igen. Men hur mycket jag än letar, så hittar jag den inte någonstans på internet. Har tittar på både dom två logiska valen, tv4play och cmore.

Är det någon här som vet vart serien går att se?

Mvh.

Förtydligat rubriken /mod
Permalänk
99:e percentilen

Finns en del avsnitt på YouTube iallafall. Förvisso ihoptryckta till 4:3, men om du kollar i VLC kan du enkelt välja att sträcka ut videon till 16:9 igen.

Den har även givits ut på DVD, men verkar inte säljas längre. Kanske begagnat?

Kul trådrubrik för övrigt!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Om du inte har något emot fysisk media (DVD) så kolla Tradera!
Annars kanske en liten vik kan vara värt att kolla in...

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen, men det var just nu som jag var sugen på att kika på serien. Så att invänta en dvd kändes inte aktuellt just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yazem:

Tack för tipsen, men det var just nu som jag var sugen på att kika på serien. Så att invänta en dvd kändes inte aktuellt just nu.

Johan Rheborg som Örjan Lax och Morgan Alling som Lars Magnus Nilsson är nått av det bästa som hänt svensk tv

Permalänk
Medlem

Det finns ett sätt att se serien. Men eftersom sweclockers är lite väl stela när det kommer till den punkten så får du själv lista ut hur du gör, men jag tror nog du vet vad jag menar.

Lossa ankar min enögda kamrat.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Mangee75:

Johan Rheborg som Örjan Lax och Morgan Alling som Lars Magnus Nilsson är nått av det bästa som hänt svensk tv

Lars Magnus Ericsson tror jag till och med.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers