Microsoft Surface Pro 4 i5, 256GB, 8GB

Permalänk
Medlem

Microsoft Surface Pro 4 i5, 256GB, 8GB

Dags att sälja min Surface Pro 4 som senaste året har legat i byrån då jag skaffat en ny laptop men inte sålt denna än.

Köptes in 2016 nångång och har dessvärre inget kvitto eller kartong kvar.
Skärmen är helt repfri och har alltid haft den med sitt smart cover eller i väskan.

Specifikationer:
CPU: 2.4GHz Intel Core i5-6300U (dual-core, 3MB cache, up to 3GHz
Skärm: 12.3-inch, 2,736 x 1,824 PixelSense display (Contrast ratio: 1,300:1, 100% sRGB color, 10-point multi-touch, 3:2 aspect ratio)
SSD: 256GB SSD (PCIe 3.0)
Anslutningar: 1x USB 3.0, mini DisplayPort, microSD card reader (UHS-I), headphone/mic jack

Det som ingår:
Laddare
Penna

Datorn säljes helt nyformaterad med Windows 10 Pro 64bit.

Startbud: 4500kr

Ska datorn skickas så gäller förskottsbetalning + frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

2000 + hämtar

Permalänk
Medlem

2500 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

2000 + hämtar

Skrivet av PlogarN97:

2500 hämtar

Hej,
En aning låga bud.. Kollar på blocket lite snabbt så verkar denna SP4 med samma conf. ligga ute för 6-7000kr och ser även att en SP4 med mycket sämre config på Sweclockers finns för 3000kr så startbud kring 4000-4500kr känns inte helt fel.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Tja, jag har lurkat här länge men skapade konto för att kunna svara på annonsen så ursäkta att jag är "ny"

Jag sitter och pluggar på Karolinska just nu och svänger gärna förbi och tar en titt, jag tycker att ditt startbud är fullt rimligt. Så länge den duger för att plugga och skriva anteckningar så är jag intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Hej,
En aning låga bud.. Kollar på blocket lite snabbt så verkar denna SP4 med samma conf. ligga ute för 6-7000kr och ser även att en SP4 med mycket sämre config på Sweclockers finns för 3000kr så startbud kring 4000-4500kr känns inte helt fel.

Ja jag håller med dig. Jag satte 2,5 få den innan började med 2,0.

Jag bjuder 4k. Vill helst ta en titt/köpa idag/imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDrDr:

Tja, jag har lurkat här länge men skapade konto för att kunna svara på annonsen så ursäkta att jag är "ny"

Jag sitter och pluggar på Karolinska just nu och svänger gärna förbi och tar en titt, jag tycker att ditt startbud är fullt rimligt. Så länge den duger för att plugga och skriva anteckningar så är jag intresserad.

Inga problem att komma förbi och kika på den i Solna om det är så. Verkar som att det är flera som är intresserade just nu så släng gärna iväg ett bud här i tråden!

Skrivet av PlogarN97:

Ja jag håller med dig. Jag satte 2,5 få den innan började med 2,0.

Jag bjuder 4k. Vill helst ta en titt/köpa idag/imorgon.

Jag förstår, inga konstigheter.
Har fått bud på 4k via pm (vet inte vad personen som skrev ovanför dig har lagt för bud än heller), men skriv gärna era bud här så alla ser. Du är välkommen att kika på den innan köp annars

Edit:
För att klargöra så har jag inte bråttom med att blev av med denna och ser gärna att samtliga bud läggs här i tråden så folk ser så kan vi ta detaljer över PM.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då bjuder jag 4100

Permalänk
Medlem

4200kr+frakt

Permalänk
Medlem

4300 + hämtar

Permalänk
Medlem

4400kr +frakt

Permalänk
Medlem

Och dåå hamnar vi på budstarten

4500 och hämtar

Permalänk
Medlem

4600kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

4600kr

Du har just nu ledande bud.
Tänkte att stänger budgivningen imorgon kl15.00

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Forbidden: Ingick type cover också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

@Forbidden: Ingick type cover också?

Det som ingår:
Penna - https://www.microsoft.com/sv-se/p/surface-pen/8zl5c82qmg6b?activetab=pivot%3aoverviewtab
Surface Pro Type Cover - https://www.microsoft.com/sv-se/p/surface-pro-type-cover/91v4vtmhxwpm?cid=msft_web_collection&activetab=pivot%3aoverviewtab
Samt originalladdare

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag behöver veta hur bra batteriet är innan jag köper den. Kan du ladda den fullt och sedan sätta igång netflix eller liknande på den och mäta hur länge den håller sig vid liv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Jag behöver veta hur bra batteriet är innan jag köper den. Kan du ladda den fullt och sedan sätta igång netflix eller liknande på den och mäta hur länge den håller sig vid liv?

Blir nog lite svårt för mig att göra ett sånt test
Däremot kan jag ladda den fullt och skicka en printscreen över "BatteryBar" som visar kvalite och slitage på batteriet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är den såld?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Skrivet av PlogarN97:

Är den såld?

Finns fortfarande kvar till salu. Får be om ursäkt för dålig update, har haft mycket senaste tiden

Visa signatur