Tråden om PlayStation 5

Permalänk
Medlem

Vill minnas att det var nån här som klagade om att det inte gick att uppgradera PS+ versionen av FF7 Remake till PS5 versionen... Well, I got good news:

https://twitter.com/finalfantasyvii/status/149147290110671258...

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Vill minnas att det var nån här som klagade om att det inte gick att uppgradera PS+ versionen av FF7 Remake till PS5 versionen... Well, I got good news:

https://lambdan.se/img/shellfish/20220210-064541.02.jpg
https://twitter.com/finalfantasyvii/status/149147290110671258...

Yes, du kanske missat att detta kom redan vid jul. Men kan ju vara bra påminnelse för folk som glömt/missat Jag har kört ett par timmar av PS5 versionen och jag måste säga att det faktiskt är ett väldigt kul spel. Aldrig varit inne i denna typen av spel men måste säga att det är väldigt välgjort

Skrivet av Mono:

Starting this Wednesday. Länk.

• PS Plus subscribers who previously redeemed FinalFantasy
VII Remake via PlayStation Plus will be able to upgrade to the PS5 version of the game.

• Episode Intermission, the DLC featuring Yuffie Kisaragi, will be 25% off for a limited time!

https://64.media.tumblr.com/d26c2d7d7283e412ef6229fc4f2d6c74/tumblr_mqu2fd0S5C1ripb0io1_250.gifv

Permalänk
Medlem

Om man kollar vilka spel som skall vara gratis att uppgradera så är Tony Hawk 1+2-remaken med på den listan. Men jag fick betala 50 spänn för att kunna uppgradera till PS5-version vilket kändes lite sådär. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Om man kollar vilka spel som skall vara gratis att uppgradera så är Tony Hawk 1+2-remaken med på den listan. Men jag fick betala 50 spänn för att kunna uppgradera till PS5-version vilket kändes lite sådär. :/

Är väl digital deluxe edition eller vad den heter som uppgraderingen var gratis för, så du uppgraderade till digital deluxe och så fick du uppgraderingen "på köpet" om man tänker så.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Är väl digital deluxe edition eller vad den heter som uppgraderingen var gratis för, så du uppgraderade till digital deluxe och så fick du uppgraderingen "på köpet" om man tänker så.

Möjligt. Känns ju konstigt att betala 50 spänn för några dräkter dock, annars är det ju ingen skillnad på versionerna som jag förstått det. Nu när jag gick in på sidan på ps-store så stod Cross-gen bundlen som gratis så att jag kunde lägga till den i mitt bibliotek. Vet inte om det för att jag redan köpt det men frågan är om det innebär att jag nu kan köra spelet utan skiva? Oklart. Får väl testa senare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Möjligt. Känns ju konstigt att betala 50 spänn för några dräkter dock, annars är det ju ingen skillnad på versionerna som jag förstått det. Nu när jag gick in på sidan på ps-store så stod Cross-gen bundlen som gratis så att jag kunde lägga till den i mitt bibliotek. Vet inte om det för att jag redan köpt det men frågan är om det innebär att jag nu kan köra spelet utan skiva? Oklart. Får väl testa senare.

PS5 versionen är 4k, PS4 Pro versionen 1440p om jag minns rätt. PS5 versionen har dessutom ett 120 fps läge och haptic feedback. Så för 50 spänn helt ok, inte fantastiskt dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

PS5 versionen är 4k, PS4 Pro versionen 1440p om jag minns rätt. PS5 versionen har dessutom ett 120 fps läge och haptic feedback. Så för 50 spänn helt ok, inte fantastiskt dock.

Jo det är helt klart överkomligt. Speciellt då jag köpte spelet för 99 spänn på skiva under BF. Det var mest att jag blev kluven över varför det stod med på listan över spel med stöd för gratis uppgradering och funderade på om det kanske blivit lite galet någonstans. Överlever helt klart 50 spänn men det känns ändå dumt att betala mer än man behöver av ren princip.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

PS5 versionen är 4k, PS4 Pro versionen 1440p om jag minns rätt. PS5 versionen har dessutom ett 120 fps läge och haptic feedback. Så för 50 spänn helt ok, inte fantastiskt dock.

PS5-versionen har dessutom typ inga laddningstider heller. Mycket bra när man behöver starta om då man failat eller om man vill byta bana

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

PS5-versionen har dessutom typ inga laddningstider heller. Mycket bra när man behöver starta om då man failat eller om man vill byta bana

Du kan installera alla ps4 spel på den interna HD för typ inga laddningstider!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Du kan installera alla ps4 spel på den interna HD för typ inga laddningstider!

Nu hittar jag ingen video på det, men har för mig att PS5 versionen laddar in väldigt mycket snabbare än PS4 versionen på interna HDn. Och nja de finns en hel del spel som har rätt dåliga laddtider även på interna HDn, Red Dead 2 tar över en minut. Allt beror på hur de byggt upp hur spelet laddas in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Du kan installera alla ps4 spel på den interna HD för typ inga laddningstider!

Spelen måste vara optimerade för PS5 och lagringen för att dra nytta av det. Bara för att du installerar ett PS4-spel på den interna PS5-lagringen så blir ofta laddningstiderna bättre, men långt ifrån PS5-snabba.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Vill minnas att det var nån här som klagade om att det inte gick att uppgradera PS+ versionen av FF7 Remake till PS5 versionen... Well, I got good news:

https://lambdan.se/img/shellfish/20220210-064541.02.jpg
https://twitter.com/finalfantasyvii/status/149147290110671258...

Detta blev ganska kritiserat vid jul för att SE väntade tillräckligt länge så att många hade hunnit köpa spelet separat (eller kanske skippat PS+ versionen) för att få PS5 uppgraderingen. PS5-versionen borde ha ingått direkt. Men för den som haft spelet i sin backlog så är det ju väldigt välkommet att få spela uppgraderingen som nästan är ett nytt spel i 60 fps. Och förbättrade dörr-texturer...

Jag hade en fysisk PS4-utgåva och uppgraderade till PS5-versionen när den kom. Men pga den så kan man inte uppgradera sin digitala PS+ licens till PS5 för man äger redan PS5-uppgraderingen... Men den är då knuten till sin disc-licens så varje gång man vill spela behöver man ändå stoppa i skivan. Ett jäkla kaos i hur PS sköter sina licenser och hur butiken fungerar. Bättre på Xbox där man tydligen bara har en spellicens för alla plattformar och man installerar den version som är bäst lämpad. (FF7R finns inte på xbox)
Ingen jättestor sak men när man ändå har ett spel digitalt också så hade det ju varit skönt att kunna starta det ibland utan att byta skivor.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Vill minnas att det var nån här som klagade om att det inte gick att uppgradera PS+ versionen av FF7 Remake till PS5 versionen... Well, I got good news:

https://lambdan.se/img/shellfish/20220210-064541.02.jpg
https://twitter.com/finalfantasyvii/status/149147290110671258...

Vet inte om jag gnällde här men någonstans gnällde jag iaf 😂. Trött jag blir… nu har jag ju redan spelat spelet!?
Förstår inte varför detta inte kunde varit en grej från början?
Jag tyckte iaf att man borde ha kunnat uppgradera Ps+ spelet för en mindre slant än att köpa spelet på nytt för att kunna spela DLC’n.

Men de insåg väl nu att folk vägrade köpa ett spel igen och vill gärna ha in pengar på DLC’t.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Men de insåg väl nu att folk vägrade köpa ett spel igen och vill gärna ha in pengar på DLC’t.

Snarare så att nu har dom fått pengar både från alla som kunde tänka sig köpa spelet och från dom som bara kunde tänka sig köpa DLC.

Permalänk
Medlem

Om någon har missat det så har horizon Forbidden West fått en hel uppsjö av extra förbättringar och inställningar man kan göra.

Bland annat motion control aiming, så du rör siktet ihop med spakarna typ.

Sen kommer motion blur option också. Denna är så jävla viktig för mig...

Köpte HZD(på ps5) för att lira genom en gång till, körde genom på PC första gången. Nu på ps5 märker jag av motion blur och kan inte lira längre sträckor utan att fördärva dagen xD

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Vet någon vilken ssd som är mest lämpad och prisvärd för ens ps5 just nu?

Permalänk
Skrivet av e-thorn:

Vet någon vilken ssd som är mest lämpad och prisvärd för ens ps5 just nu?

Wd sn850 har legat på runt 1500 för 1tb länge och är den ”snabbaste”. Ligger nån hundralapp över nu men ändå prisvärdast imo.
Samsung 980 pro annars om du kan få den billigare.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av megaman01:

Wd sn850 har legat på runt 1500 för 1tb länge och är den ”snabbaste”. Ligger nån hundralapp över nu men ändå prisvärdast imo.
Samsung 980 pro annars om du kan få den billigare.

Måste/bör man ha en heatsink också eller?

Permalänk
Skrivet av e-thorn:

Måste/bör man ha en heatsink också eller?

Ja det rekommenderas. Tror personligen inte det är nödvändigt men 150 spänn kan det va värt. Jag köpte en be quiet mc1 129kr plus frakt. Se bara till så du inte tar ”pro” modellen av den då den är för tjock.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem

https://blog.playstation.com/2022/02/10/accessibility-feature...

Lång lista på massa nya inställningar

Fett taggad för spelet nu alltså!

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Elden Ring (Launch Edition)
499 kr

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/elden-ring-laun...

11 dagar kvar nu 🙂

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZD:

Elden Ring (Launch Edition)
499 kr

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/elden-ring-laun...

11 dagar kvar nu 🙂

Bra tips, önskar man kunde välja att hämta i butik. Är lite osäker, brukar deras deals inför spelsläpp hålla sig på releasedag och kanske helgen ut? Tänkte om man skulle försöka plocka upp det i butik istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Bra tips, önskar man kunde välja att hämta i butik. Är lite osäker, brukar deras deals inför spelsläpp hålla sig på releasedag och kanske helgen ut? Tänkte om man skulle försöka plocka upp det i butik istället.

Köpte Battlefield på releasedag i butik för samma pris, så det gäller nog nu också.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Elgiganten varit rätt bra på att få ut leveranser till releasedatum. Åtminstone varit så tidigare, har ingen erfarenhet av det de senaste månaderna.
När jag beställde FF7 Remake kom det fram 7 dagar före release men det var kanske lite speciella tider då (april 2020) när postgången var väldigt osäker
Men förstår att det känns bättre att plocka upp det själv i butik.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Skrivet av ZD:

Elden Ring (Launch Edition)
499 kr

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/elden-ring-laun...

11 dagar kvar nu 🙂

499 på alla versioner ink. Steam. Galet osäker på om jag vill ha detta spelet och vilken version jag vill ha. Blir nog att invänta reviews både på spelet men också vilken version som spelar bäst. Skiljer det mycket på PC versionen blir det Steam annars lutar det åt PS5.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Skrivet av gurkburk92:

Kollade på dessa innan idag och varje gång jag ser dessa reviews av olika spel så tycker jag verkligen dom skulle tagit bort dom 3 bästa resultaten och dom 3 sämsta. Nån har gett spelet 60% och när man läser varför så är det typ att den som gjort recensionen är trött på Open World spel.. 🤷🏻‍♂️ Ta bort bästa o sämsta så hade detta fått över 90% och ger en mer rättvis bild.
Typ ”PlaystationUK” och ”XboxFor3ver” ger också alltid högsta betygen till sina egna exclusiva spel så dessa faller också ur ramen då.

Inte för att det spelar nån roll om det får 89 eller 91 men stör mig på dessa avvikande reviews.

”Doom eternal suger, för jag gillar inte fps” 3/10 ger inte oss särskilt mycket.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av megaman01:

Kollade på dessa innan idag och varje gång jag ser dessa reviews av olika spel så tycker jag verkligen dom skulle tagit bort dom 3 bästa resultaten och dom 3 sämsta. Nån har gett spelet 60% och när man läser varför så är det typ att den som gjort recensionen är trött på Open World spel.. 🤷🏻‍♂️ Ta bort bästa o sämsta så hade detta fått över 90% och ger en mer rättvis bild.
Typ ”PlaystationUK” och ”XboxFor3ver” ger också alltid högsta betygen till sina egna exclusiva spel så dessa faller också ur ramen då.

Inte för att det spelar nån roll om det får 89 eller 91 men stör mig på dessa avvikande reviews.

”Doom eternal suger, för jag gillar inte fps” 3/10 ger inte oss särskilt mycket.

Jag tycker att dessa reviews måste också kunna finnas till är lika viktiga som andra recensioner. Det viktiga är om de skriver varför de gillar/ogillar spelet. Även personer som inte gillar FPS måste kunna skriva recensioner av Doom Eternal. Om det bara är recensenter som gillar en viss genre eller typ av spel som recenserar så blir ju å andra sidan betygen påverkade av inflation och alla spel får då 70% eller mer.

Enligt min mening så ska så många som möjligt recensera spel och dessa recensenter ska komma från olika delar av världen, ha olika saker de gillar/ogillar. Vissa recensenter ska vara bra på att spela spel, vissa ska vara mediokra och vissa ska vara dåliga på att spela spel. Då är det nämligen lättare att hitta en recensent som matchar dina preferenser och spelstil.
Om en person som inte gillar FPS spel läser en recension av en annan som inte gillar FPS gällande Doom eternal så kan den personen lättare få en uppfattning om han ändå kanske ska prova på spelet även om han generellt sett inte gillar de flesta spelen i den genren.

Det viktiga är som sagt att läsa hela recensionen för att se vilka delar som recensenten gillade eller inte gillade och varför så är fallet. Att bara titta på ett betyg eller % ger inte så mycket annat än "bragging rights" för utvecklarna att säga att de har gjort ett spel som fick 10/10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Jag tycker att dessa reviews måste också kunna finnas till är lika viktiga som andra recensioner. Det viktiga är om de skriver varför de gillar/ogillar spelet. Även personer som inte gillar FPS måste kunna skriva recensioner av Doom Eternal. Om det bara är recensenter som gillar en viss genre eller typ av spel som recenserar så blir ju å andra sidan betygen påverkade av inflation och alla spel får då 70% eller mer.

Enligt min mening så ska så många som möjligt recensera spel och dessa recensenter ska komma från olika delar av världen, ha olika saker de gillar/ogillar. Vissa recensenter ska vara bra på att spela spel, vissa ska vara mediokra och vissa ska vara dåliga på att spela spel. Då är det nämligen lättare att hitta en recensent som matchar dina preferenser och spelstil.
Om en person som inte gillar FPS spel läser en recension av en annan som inte gillar FPS gällande Doom eternal så kan den personen lättare få en uppfattning om han ändå kanske ska prova på spelet även om han generellt sett inte gillar de flesta spelen i den genren.

Det viktiga är som sagt att läsa hela recensionen för att se vilka delar som recensenten gillade eller inte gillade och varför så är fallet. Att bara titta på ett betyg eller % ger inte så mycket annat än "bragging rights" för utvecklarna att säga att de har gjort ett spel som fick 10/10.

Jag recenserar inte kaviar när jag avskyr kaviar. Jag skulle inte recensera FPS spel om jag "är trött på eller hatar" FPS spel & samma sak me open world spel.

Den norska sidan är som sagt en person som inte gillar typen av spel & kräker ur sig en hel del svammel pga detta, vilket i detta fallet inte är i närheten av samma linje någon annan reviewer är på.

Jag kan förstå din tanke med betyg inflation. Men samtidigt så står jag fast vid min tanke ovan om kaviarN

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Skrivet av Skyflyer:

Jag tycker att dessa reviews måste också kunna finnas till är lika viktiga som andra recensioner. Det viktiga är om de skriver varför de gillar/ogillar spelet. Även personer som inte gillar FPS måste kunna skriva recensioner av Doom Eternal. Om det bara är recensenter som gillar en viss genre eller typ av spel som recenserar så blir ju å andra sidan betygen påverkade av inflation och alla spel får då 70% eller mer.

Enligt min mening så ska så många som möjligt recensera spel och dessa recensenter ska komma från olika delar av världen, ha olika saker de gillar/ogillar. Vissa recensenter ska vara bra på att spela spel, vissa ska vara mediokra och vissa ska vara dåliga på att spela spel. Då är det nämligen lättare att hitta en recensent som matchar dina preferenser och spelstil.
Om en person som inte gillar FPS spel läser en recension av en annan som inte gillar FPS gällande Doom eternal så kan den personen lättare få en uppfattning om han ändå kanske ska prova på spelet även om han generellt sett inte gillar de flesta spelen i den genren.

Det viktiga är som sagt att läsa hela recensionen för att se vilka delar som recensenten gillade eller inte gillade och varför så är fallet. Att bara titta på ett betyg eller % ger inte så mycket annat än "bragging rights" för utvecklarna att säga att de har gjort ett spel som fick 10/10.

Håller inte med. Ogillar jag en genre spel så ger det inte nån någonting att jag recenserar den. Dom som läser dessa recensioner är klart intresserad av dessa typerna av spel men jag förstår din synpunkt. Men tycker ändå min idé om att ta bort 3 bästa och sämsta ger ett mer relevant medelbetyg för just metascoren. Sen finns dom, enligt dig, viktiga reviewsen kvar för dom som undrar om detta är ett spel för dom. Säger inte att dessa inte får finnas. Men dom är väldigt orelevanta för dom allra flesta.

Skrivet av gurkburk92:

Jag recenserar inte kaviar när jag avskyr kaviar. Jag skulle inte recensera FPS spel om jag "är trött på eller hatar" FPS spel & samma sak me open world spel.

Den norska sidan är som sagt en person som inte gillar typen av spel & kräker ur sig en hel del svammel pga detta, vilket i detta fallet inte är i närheten av samma linje någon annan reviewer är på.

Jag kan förstå din tanke med betyg inflation. Men samtidigt så står jag fast vid min tanke ovan om kaviarN

Håller med

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb