SweClockers drop!

Fractal Design Define S (utan fönster)

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define S (utan fönster)

Säljer mitt gamla chassi. Tänkte mig 300 kr. Finns att hämta i Hisings Backa i Göteborg. Inte helt fritt från skråmor men i det stora hela okej skick. Kommer med vad jag tror är originalfläktarna (2x140 mm). Har diverse reservdelar till chassit i en kartong. Oklart exakt vad men bifogar en bild på påsarna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Shiftypants:

Säljer mitt gamla chassi. Tänkte mig 300 kr. Finns att hämta i Hisings Backa i Göteborg. Inte helt fritt från skråmor men i det stora hela okej skick. Kommer med vad jag tror är originalfläktarna (2x140 mm). Har diverse reservdelar till chassit i en kartong. Oklart exakt vad men bifogar en bild på påsarna.

Läs hela annonsen här

Frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hampan1891Tar4llt:

Jag har ingen kartong eller dylikt så att skicka iväg det är tyvärr inte aktuellt.

Permalänk
Medlem

Köper gärna det för 300:- kr, hämtar.

Permalänk
Skrivet av Shiftypants:

Jag har ingen kartong eller dylikt så att skicka iväg det är tyvärr inte aktuellt.

Allright

Permalänk
Medlem

Blev den såld? Jag är också intresserad och kan hämta.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

Jag har en köpare som ska komma imorgon. Jag uppdaterar här i tråden om den blev såld eller inte efter det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

Chassit är nu sålt. Tack för visat intresse.