LG visar upp ansiktsmask med inbyggda fläktar

Permalänk
Cyberman

LG visar upp ansiktsmask med inbyggda fläktar

"Framtidens hälsosamma andning är här" säger LG om ansiktsmasken med inbyggda fläktar, som dock saknar RGB-belysning.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

"Framtidens hälsosamma andning är här" säger det LG om ansiktsmasken med inbyggda fläktar, som dock saknar RGB-belysning.

Läs hela artikeln här

Va, ingen RGB? Hur kan dom tro att någon kommer köpa den om den saknar den viktigaste säljpunkten?

Permalänk
Medlem

Vad tillför fläktarna egentligen? Skönt om det är väldigt varmt ute kanske?

Antagligen blir priset något absurt, men hade varit kul att testa. Hade nog föredragit svart.

Permalänk
Medlem

Haha, fyfan.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en sådan, verkar tuff. Undra vad de kommer ta för den faktiskt...

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant!

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Dunder: inte dumt, med en svart variant har du kommit långt på vägen mot Darth Vader-cosplayande

Permalänk
Medlem

Väntar på Bane-varianten.

Permalänk
Medlem

Är väl inget nytt med munskydd med flöktar?

Ex https://breakawaycivilization.com/product/n95-mask-with-fan-x...

Permalänk
Medlem

Skyddsmask 90 räcker för mig.

Permalänk
Medlem

Åretspryl om den hade släppts i mars, nu ser det bara dumt ut

Permalänk
Medlem

Vill isf ha en svart variant med röd RGB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Har du använt munskydd i flera timmar i sträck?

Permalänk
Medlem

Framtidens hälsosamma andning?... Om man inte i ''framtiden'' kan andas hälsosam luft utan en maskin i plytet, så bör man se över orsaken till detta behov. #GoGreta

Permalänk
Medlem

Vafan, hur ska jag kunna styla på alla plebs utan RGB

Permalänk
Medlem

Lite wakeup call kanske om man behöver använda en sådan 🙄

Permalänk
Medlem

Den ser tung ut. Dags att börja träna nackmusklerna 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde318:

Framtidens hälsosamma andning?... Om man inte i ''framtiden'' kan andas hälsosam luft utan en maskin i plytet, så bör man se över orsaken till detta behov. #GoGreta

Ja, vi får gå till högkvarteret för virus och baciller och klaga.

Permalänk
Medlem

Ser inte ut att vara särskilt kompatibel med glasögon. Inte för att jag hade varit intresserad om den var det...

Permalänk
Medlem

I nyheten: "Mot en bakgrund av årets förlängda säsong av ovanligt aggressiva luftburna patogener säger sig LG nämligen ha upptäckt att konventionella ansiktsmasker inte bara är obekväma, men även av varierande kvalitet."

Dold text
Skrivet av adde318:

Jag vet inte riktigt vad Greta ska kunna göra åt att vi har pandemier dock.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av BM-Mods:

Va, ingen RGB? Hur kan dom tro att någon kommer köpa den om den saknar den viktigaste säljpunkten?

Den har ingen R eller B, men den har G-LED i alla fall

Permalänk
Medlem

Fy tusan. De ytterst tunna pappersvarianterna man tvingas använda idag är vidriga nog att ha på sig hela dagarna bakom öronen. Skaver som tusan och värker så in i bomben efter ett par dagar.

Fixa någon fin gummi grej man har bak på huvudet eller något istället, kthxbye!

inb4: Ja alltså, förutsatt att man skulle ha en sån här då. Kommer aldrig köpa, but still.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Det kanske kommer en uppföljare med rgb som får heta "gaming"

Permalänk
Medlem

Min spontana reaktion var att kolla datumet. Men efter en stund, och efter insikten att april har passerat så är jag ändå ganska övertygad om att denna kommer sälja bra i Asien.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Ja, vi får gå till högkvarteret för virus och baciller och klaga.

Skrivet av McGlooface:

Jag vet inte riktigt vad Greta ska kunna göra åt att vi har pandemier dock.

Haha ingenting såklart Syftade mer på smog av alla dess typer som gör många städer mer eller mindre obeboeliga utan mask redan idag Virus och bakterier kan vi inte göra mycket i förväg för att förhindra, men gällande miljöförstöring har vi människor ett och annat att förbättra känns det som rent spontant. Greta, även om hon inte gör någon faktiskt skillnad i just det arbetet, är väl förbannat bra reklam just för moderjords hälsa. Medvetenhet är starten till förändring!

Permalänk
Medlem

Ansluts den via PCI express 4.0 eller gamla slöa 3.0?

Permalänk
Medlem

fan e det redan april alltså

Permalänk
Medlem

Sorliga är att det finns många hjärndöda NPC's som skulle köpa den där.

Permalänk
Medlem

Den här i kombination med VR-brillor, och sedan kan man ha små gasbehållare med olika lukter på ryggen. ;P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Antagligen blir priset något absurt, men hade varit kul att testa. Hade nog föredragit svart.

Behagligare att andas, mindre fukt kvar i masken, typ. De flesta brukar föredra masker med 2 filter för att det är enklare att andas genom också, så antar att denna modell är riktigt bekväm ur den aspekten.