Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34"

Permalänk
Medlem

Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34"

Lägger upp skärmen här för samma pris som jag köpte den för, vill ingen ha den så skickar jag tillbaka den via returrätt. Har packat upp och testat skärmen, inga defekta pixlar samt jämn bakgrundsbelysning. Säljer skärmen då den inte är riktigt lika snabb som min Acer Predator XB271HU.

Föredrar upphämtning på plats så kontroll kan göras men kan tänka mig att skicka i värsta fall (köparen betalar då frakten). Jag kan mötas upp med skärmen vid Bålsta Pendeltågsstation ifall köpare åker kommunalt.

MVH Henrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget!
3592kr plus frakt.

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Skärmen går till buLLit, är det någon speciell speditör du önskar?

Permalänk
Medlem

Tusan! Ställer mig i kö om Bullit ångrar sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Tusan! Ställer mig i kö om Bullit ångrar sig.

Noterat, jag har pm:at buLLit men hen är lite seg på att svara. Får jag ingen respons innan morgondagen är den din istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HMB:

Noterat, jag har pm:at buLLit men hen är lite seg på att svara. Får jag ingen respons innan morgondagen är den din istället.

Toppen. Då håller jag tummarna för att hen inte hör av sig. 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av HMB:

Noterat, jag har pm:at buLLit men hen är lite seg på att svara. Får jag ingen respons innan morgondagen är den din istället.

Hen jobbar... 😉
PM kommer så snart jag slängt i mig lunchen.

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Avstängd

Om det skulle bli meh med att skicka kan jag hämta upp idag. Frågar endast om bullit skulle få knas.

Permalänk
Medlem

Får nog se mig besegrad i budgivningen och låta den gå till Bullit då. Får i värsta fall ta den för 4k istället med studentrabatten. 😊

Permalänk
Medlem

@viktorph vart får man köpa den för 4 k med studentrabatt?

Visa signatur

ASUS Z390 Prime // Intel i5 9600k // Gigabyte RTX 2070 Super // RM 850 Gold // Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x16GB // Kingston 1TB M.2 // Corsair Carbide 270R

HUAWEI MATE 20 PRO

Permalänk
Medlem

Pengar inkomna samt skärm ivägskickad, avslutar denna försäljning nu.