SweClockers drop!

Gainward RTX 3060 Ti Ghost - Mi Powerbank 3 Pro 20.000 mAh

Permalänk
Medlem

Gainward RTX 3060 Ti Ghost - Mi Powerbank 3 Pro 20.000 mAh

3060 Ti - Köptes från Webhallen på släppdagen till mitt egna bygge, men måste nu tyvärr säljas p.g.a akut behov av pengar. Förpackningen är helt obruten. Kortet kostade 4990, men betalas av med delbetalning som kommer hamna på närmare 5500. Säljer det för 5200, men kan i värsta fall tänka mig lägre om det inte säljs. Självklart är det jag som är bunden till delbetalningen, den står jag för. Digitalt kvitto kan skickas, inga konstigheter.

Mi Powerbank 3 Pro - Endast öppnad, laddad till 100% och lagd tillbaka i förpackningen tills dagen den behövs. Inser nu att jag lär inte få mycket användning av den. Några veckor gammal och helt oanvänd, digitalt kvitto finns även här. Säljs för 299.

Inget skickas, utan det är träff någonstans i Linköping som gäller. Budgivning behövs inte, uppskattar en smidig affär med utsatt pris. Säljer till vem jag vill osv.

Läs hela annonsen här

La till hörlurarna till annonsen
Permalänk
Medlem

Om du ändrar dig och kan tänka dig skicka köper jag gärna powerbanken för utsatt pris +frakt mvh Sebastian

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebben89:

Om du ändrar dig och kan tänka dig skicka köper jag gärna powerbanken för utsatt pris +frakt mvh Sebastian

Vill helst undvika frakt om det går, men är det ingen annan som visar intresse inom en dag eller två så kan jag göra ett undantag för just powerbanken.

Permalänk

4000,- för 3060-kortet.

Permalänk
Medlem

Webhallen har öppet köp

Permalänk

4400 o frakt för 3060ti

Permalänk

har du din 3060ti kvar?

Visa signatur

| Intel I9-9900K @ 3,6GHZ | ASUS ROG Maximus XI Formula | Corsair Vengeance RGB PRO Black DDR4-3200 QC 32GB | Samsung 970 EVO SSD M.2 2280 - 2TB | NVIDIA GEFORCE RTX 3090 FE | ASUS ROG RYUJIN 360 | SAMSUNG ODYSSEY G9 |

Permalänk

4500 för grafikkortet + frakt

Permalänk
Medlem

Grafikkort och powerbank sålt. Det som finns kvar är lurarna.