Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Första automatiska klockan. Seiko SNK807K2. Armbandet ska dock bytas ut!

Skrivet av Slysor:
Dold text

Vart fick du tag i en sådan fin mobilhållare?

Edit: Glöm det, ser ju att det står biltema på nu, suck. Behöver kanske semester jag med nu, haha! Men istället för du gärna svara på hur du tycker att den fungerar! Hade varit PERFEKT för min bil!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

https://i.imgur.com/3EOluoa.jpg

Första automatiska klockan. Seiko SNK807K2. Armbandet ska dock bytas ut!

Dold text

Vart fick du tag i en sådan fin mobilhållare?

Edit: Glöm det, ser ju att det står biltema på nu, suck. Behöver kanske semester jag med nu, haha! Men istället för du gärna svara på hur du tycker att den fungerar! Hade varit PERFEKT för min bil!

Du har säkert redan hittat den själv, men länkar den ändå här.

Köpte den igår, så jag har inte hunnit använda den så mycket än. Det var ett oplanerat inköp då jag fick syn på den när jag egentligen bara skulle köpa elektronikrengöring.

Gillar att mobilen kommer ganska nära och eftersom min bils vindruta sträcker sig väldigt långt fram så funkar det dåligt med hållare som sitter i vindrutan med sugpropp för mig, samt att jag tycker saker som sitter i vindrutan är störande.

Tycker den känns stadig och mobilen har ännu inte trillat ur. Lätt att montera och smart lösning med hur man spänner åt så den sitter fast. Fästet har dessutom vanlig "kula" som man sen klickar på själva mobilhållaren på. Inte tagit mått eller så, men tycker det ser ut som att det även går att montera en vanlig GPS, typ Garmin och liknande på fästet om man vill.

Det enda "problem" jag haft med den än så länge är nog ganska isolerat till just min mobil (Sony Xperia 5 II), då den har knappar längs hela högra sidan (volym, strömknapp/fingerprint, google assistent och kameraknapp), vilket gör att själva hållaren för mobilen antingen täcker för ström/fingerprint-knappen eller trycker på google assistent-knappen (och då naturligtvis öppnar google assistenten). Löste dock det problemet med att byta till mitt andra mobilskal som täcker knapparna på sidan bättre.

Hoppas det här ger dig svar på eventuella funderingar kring den här mobilhållaren.

Visa signatur

CPU: i5 9600K GPU: Asus GTX 1080 Ti MB: Asus Prime Z390-A RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3000MHz SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB Chassi: Fractal Design Define 7 Compact PSU: Seasonic Focus GX 750 CPU kylare: Noctua NH-D15 Ljudkort: Sound Blaster Z Skärm: LG 27GL83A
Laptop: Lenovo Thinkpad L380 CPU: i5 8250U RAM: 16GB SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slysor:

Du har säkert redan hittat den själv, men länkar den ändå här.

Köpte den igår, så jag har inte hunnit använda den så mycket än. Det var ett oplanerat inköp då jag fick syn på den när jag egentligen bara skulle köpa elektronikrengöring.

Gillar att mobilen kommer ganska nära och eftersom min bils vindruta sträcker sig väldigt långt fram så funkar det dåligt med hållare som sitter i vindrutan med sugpropp för mig, samt att jag tycker saker som sitter i vindrutan är störande.

Tycker den känns stadig och mobilen har ännu inte trillat ur. Lätt att montera och smart lösning med hur man spänner åt så den sitter fast. Fästet har dessutom vanlig "kula" som man sen klickar på själva mobilhållaren på. Inte tagit mått eller så, men tycker det ser ut som att det även går att montera en vanlig GPS, typ Garmin och liknande på fästet om man vill.

Det enda "problem" jag haft med den än så länge är nog ganska isolerat till just min mobil (Sony Xperia 5 II), då den har knappar längs hela högra sidan (volym, strömknapp/fingerprint, google assistent och kameraknapp), vilket gör att själva hållaren för mobilen antingen täcker för ström/fingerprint-knappen eller trycker på google assistent-knappen (och då naturligtvis öppnar google assistenten). Löste dock det problemet med att byta till mitt andra mobilskal som täcker knapparna på sidan bättre.

Hoppas det här ger dig svar på eventuella funderingar kring den här mobilhållaren.

Dold text

Bra med information, tack tack! Kostar inte allt för mycket så jag får ta mig en sväng till Biltema i veckan och spana. Har samma problem med rutorna, sugpropp går inte! Får se hur det blir med min 12 Mini, Den är på gränsen hur bred telefon man kan använda, alltså 7,4mm varav max är 6mm, men bör inte vara några problem.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Taklampor

Skrivet av KniFF:

Takskenor / spotlights för att få bättre belysning i mitt avlånga vardagsrum på vår/höst/vinter
https://i.imgur.com/ZalQGiP.jpg
https://i.imgur.com/8T0fGqR.jpg

Är det Nordlux Link? Var snyggt och ett sånt upplägg i taket skulle passa väldigt bra i mitt vardagsrum.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oetzi:

Är det Nordlux Link? Var snyggt och ett sånt upplägg i taket skulle passa väldigt bra i mitt vardagsrum.

Det är detta fabrikat och deras track-system.
https://www.bygghemma.se/varumarken/maytoni/

Jag kikade på olika men kunde inte motivera prisskillnaden vissa kostar. Alla lampor är Philips Hue GU10 så jag undvek system med trafo / dimmer, behövde heller inte möjlighet att styra olika skenor separat. Detta är alltså enklaste möjliga skensystem som går på 230V, pluggas bara in med vanlig stickplugg i taket. Allt som allt gav jag kring 2000kr för 6m skenor, 8 hållare och en del skarvtillbehör osv.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Livsnjutare 😎

Wookade nudlar med kyckling och en stor jävla Chang. 🍺

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av Sjoooberg:

https://i.imgur.com/3EOluoa.jpg

Första automatiska klockan. Seiko SNK807K2. Armbandet ska dock bytas ut!

Dold text

Vart fick du tag i en sådan fin mobilhållare?

Edit: Glöm det, ser ju att det står biltema på nu, suck. Behöver kanske semester jag med nu, haha! Men istället för du gärna svara på hur du tycker att den fungerar! Hade varit PERFEKT för min bil!

Jävlar vilken snygg klocka! Vilken typ av armband ska du byta ut till?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Dinkefing:

Jävlar vilken snygg klocka! Vilken typ av armband ska du byta ut till?

Jag är inte personen du frågar, men jag sätter 100 spänn på nån form av NATO

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sjoooberg:

Första automatiska klockan. Seiko SNK807K2. Armbandet ska dock bytas ut!

Snygg! Är det nyproduktion?

Gillar själv det armbandet, för övrigt. Hade gärna behållit, om det var mitt ur.

Permalänk
Medlem

Jag var en av tre personer som lyckades lägga vantarna på ett sånt här när dom kom ut häromdagen, EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra Hybrid

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Inte helt lätt för den icke så insatte kanske.

Men ett nytt underrede? till Max G30'n. Vet inte, men batterilock via en rak översättning låter inte helt korrekt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Snygg! Är det nyproduktion?

Gillar själv det armbandet, för övrigt. Hade gärna behållit, om det var mitt ur.

Stämmer bra! Håller med, andra dagen med armbandet nu och jag är faktiskt lite såld. Men ska ändå spana på vad för annat som finns med

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Det är detta fabrikat och deras track-system.
https://www.bygghemma.se/varumarken/maytoni/

Jag kikade på olika men kunde inte motivera prisskillnaden vissa kostar. Alla lampor är Philips Hue GU10 så jag undvek system med trafo / dimmer, behövde heller inte möjlighet att styra olika skenor separat. Detta är alltså enklaste möjliga skensystem som går på 230V, pluggas bara in med vanlig stickplugg i taket. Allt som allt gav jag kring 2000kr för 6m skenor, 8 hållare och en del skarvtillbehör osv.

Ok, blir att kika på det. Tack för svar.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem

Äntligen ny tv! Fick inte plats i hissen, så vi fick bära den 6 trappor, pust!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Skrivet av bluppblupp:

Äntligen ny tv! Fick inte plats i hissen, så vi fick bära den 6 trappor, pust!

https://i.imgur.com/H7roQjc.jpg

Står ju AI Thin på kartongen. Ni har blivit blåsta 😁

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bluppblupp:

Äntligen ny tv! Fick inte plats i hissen, så vi fick bära den 6 trappor, pust!

https://i.imgur.com/H7roQjc.jpg

Litet tips, spara kartongen om möjligt till den dag du behöver flytta eller få ut TV'n. När jag flyttade senast satte jag faktiskt in min 55B7v i sin kartong för att säkrare kunna flytta TV'n.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Litet tips, spara kartongen om möjligt till den dag du behöver flytta eller få ut TV'n. När jag flyttade senast satte jag faktiskt in min 55B7v i sin kartong för att säkrare kunna flytta TV'n.

Yes tack, kartongen sparas just av den anledningen. måste fixa lite mer plats på vinden bara haha

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon5930:

Litet tips, spara kartongen om möjligt till den dag du behöver flytta eller få ut TV'n.

Jag sparar religiöst på ALLA!!!! kartonger (till min gamla pappas förtret som väl tycker jag är vansinnig ), men kartongen till min nya Sony A90J kastade jag åt fanders direkt då den var helt värdelös för återanvändning, och rent allmänt idiotiskt/jobbigt/ömtåligt konstruerad.

Hade varit väldigt riskabelt att försöka packa ned TVn i den lådan igen, skärmen skulle kunna få repor då den ska skyddas av gummilister som inte går att återanvända, samt att TVn hålls upprätt endast av sköra block av frigolit som kan knäckas hur lätt som helst av TVns egen vikt om den lutar sig lite för mycket endera framåt eller bakåt, och då blir det ju krash bom pang av hela skärmpanelen... Uck!

Samt att bottendelen av lådan faller ut ur topp-delen om man inte använder de spännband man är tvungen att klippa av för att få ut TVn... Ghahh! Så man hade fått packa in TVn och direkt vänt den uppochner för att kunna flytta helvetet, och burit i icke-existerande bärhandtag, för de som erbjuds är placerade för att man ska bära lådan rättvänd! /ansiktshand

Så jag slängde hela klabbet. Den dagen den sorgen jag måste flytta! Lådan hade inte ens gått att få in i mitt källarförråd utan att ta ut allting annat som redan står där, och det vore ett dagsverke som heter duga så packat som det är där... Sedan, ut med allt igen för att komma åt lådan på nytt; nä fy fan... lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Jag sparar religiöst på ALLA!!!! kartonger (till min gamla pappas förtret som väl tycker jag är vansinnig ), men kartongen till min nya Sony A90J kastade jag åt fanders direkt då den var helt värdelös för återanvändning, och rent allmänt idiotiskt/jobbigt/ömtåligt konstruerad.

Hade varit väldigt riskabelt att försöka packa ned TVn i den lådan igen, skärmen skulle kunna få repor då den ska skyddas av gummilister som inte går att återanvända, samt att TVn hålls upprätt endast av sköra block av frigolit som kan knäckas hur lätt som helst av TVns egen vikt om den lutar sig lite för mycket endera framåt eller bakåt, och då blir det ju krash bom pang av hela skärmpanelen... Uck!

Samt att bottendelen av lådan faller ut ur topp-delen om man inte använder de spännband man är tvungen att klippa av för att få ut TVn... Ghahh! Så man hade fått packa in TVn och direkt vänt den uppochner för att kunna flytta helvetet, och burit i icke-existerande bärhandtag, för de som erbjuds är placerade för att man ska bära lådan rättvänd! /ansiktshand

Så jag slängde hela klabbet. Den dagen den sorgen jag måste flytta! Lådan hade inte ens gått att få in i mitt källarförråd utan att ta ut allting annat som redan står där, och det vore ett dagsverke som heter duga så packat som det är där... Sedan, ut med allt igen för att komma åt lådan på nytt; nä fy fan... lol

Vad märkligt!
Den enda kartong jag aktivt sparar är tv-kartongen. Helt klart överlägsen vid flytt!

Jag har också en Sony och tycker kartongen är helt suverän och stabil.
Repor undviker man lätt genom att spara den "skyddsfilt" som följer med och som man trär över tvn likt en sleeve.

Är helt klart förbryllad över att du tycker tv-kartongen är så pass dålig. Aldrig upplevt med någon modell...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bluppblupp:

Yes tack, kartongen sparas just av den anledningen. måste fixa lite mer plats på vinden bara haha

Bra! Jag såg i en tråd nyligen då det diskuterades något i stil med om man sparar kartonger till saker man köpt och många offrar större kartonger, ofta till TV och skärmar. Speciellt med en OLED som är så tunn så är det ju extra bra, i mitt fall skulle TV'n genom ett trångt trapphus där det dels var ledstång, väggar och eventuellt grannar som kunde slå upp dörren när som helst. Sedan enklare att frakta i bil/på släp då TVn kan läggas ner.

Vid problem kommer LG ut och servar TV'n så är egentligen mest när den behöver transporteras. Men det är en jäkla box att förvara, speciellt med lägenhet och dess ofta ganska underdimensionerade förvaring. 55" kartongen är stor, men 65" större ändå hehe.

Skrivet av anon132576:

Jag sparar religiöst på ALLA!!!! kartonger (till min gamla pappas förtret som väl tycker jag är vansinnig ), men kartongen till min nya Sony A90J kastade jag åt fanders direkt då den var helt värdelös för återanvändning, och rent allmänt idiotiskt/jobbigt/ömtåligt konstruerad.

Hade varit väldigt riskabelt att försöka packa ned TVn i den lådan igen, skärmen skulle kunna få repor då den ska skyddas av gummilister som inte går att återanvända, samt att TVn hålls upprätt endast av sköra block av frigolit som kan knäckas hur lätt som helst av TVns egen vikt om den lutar sig lite för mycket endera framåt eller bakåt, och då blir det ju krash bom pang av hela skärmpanelen... Uck!

Samt att bottendelen av lådan faller ut ur topp-delen om man inte använder de spännband man är tvungen att klippa av för att få ut TVn... Ghahh! Så man hade fått packa in TVn och direkt vänt den uppochner för att kunna flytta helvetet, och burit i icke-existerande bärhandtag, för de som erbjuds är placerade för att man ska bära lådan rättvänd! /ansiktshand

Så jag slängde hela klabbet. Den dagen den sorgen jag måste flytta! Lådan hade inte ens gått att få in i mitt källarförråd utan att ta ut allting annat som redan står där, och det vore ett dagsverke som heter duga så packat som det är där... Sedan, ut med allt igen för att komma åt lådan på nytt; nä fy fan... lol

Hahaha! Nu är jag osäker på hur denna kartong är men påminner lite om hur det är med min 55B7v, själva botten TV'n är instucken i, topp och ytterkartong. Och i detta paket frigolit och olika skydd. Lite fippligt att få ihop men guld värt.

Sedan kan jag tycka att dessa kartonger gott kunde utformas så de är lättare att återanvända vid transport.

Kanske enklare att köpa OLED-rulle nästa gång jag byter TV.

Permalänk

Examenspresent till mig själv!

Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

stavfel
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av griid:

Repor undviker man lätt genom att spara den "skyddsfilt" som följer med och som man trär över tvn likt en sleeve.

Var ingen filt inkluderad i min kartong, utan bara en superdupertunn plastpåse av den där sorten som blir statiskt laddad så inåt helsicke vid avlägsnande och blixtsnabbt drar åt sig alla frigolitpartiklar, hårstrån och dammkorn som finns i dess närhet. Vill inte direkt svepa in min TV i den igen måste tillstås.

Permalänk
Livsnjutare 😎

En ny motorcykel 🏍💨 😎👌🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Nytt chassi

Och lite öl korv

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag var en av tre personer som lyckades lägga vantarna på ett sånt här när dom kom ut häromdagen, EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra Hybrid

Var det bara tre? Tyckte det var fem från början när jag såg den första gången, undrar om alla köptes av Sweclockare?
Vansinnigt, men är man fast i flygsimulator-världen så är man, enda riktiga hobbyn jag har, svider dock fortfarande i plånkan! Mitt 2080ti går till ena sonen och hans 2070 går vidare till nästa son. Så vi är i alla fall tre som får dela på glädjen av detta köp.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av nikkepersson:

Examenspresent till mig själv!

Tissot Gentleman Powermatic Silicum 80

https://i.imgur.com/BZrRgIQ.jpg

Mycket snygg! Fast du valde ju fel färg
(Och grattis till examen!)

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

Mycket snygg! Fast du valde ju fel färg
(Och grattis till examen!)

https://i.imgur.com/nGKJEuE.jpg

Tusen tack! Hur vet du att du valt rätt

Permalänk

Nu kunde tekniknörden inte hålla sig längre 😁

Jag hade tänkt hoppa över zen 3, men köpsuget blev för stort. Får dessvärre kombinera denna 5900x med ett vega 56 till dess att GPU-priserna har landat på normala nivåer. Processorn kommer ju inte behöva arbeta ihjäl sig i alla fall 😁

Visa signatur

Asus B550 F Gaming, AMD Ryzen 7 5800X3D, Radeon RX 7900 XT (Saphire Nitro+)
32 GB Corsair Vengeance RGB RT @3600 Mhz (cl 18), 2 TB Samsung 980 Pro + 2 TB Samsung 860 Evo.
Skärm: Asus ROG XG27WQ (1440p @165hz)
Övrigt: Nintendo Switch och Xbox series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Var det bara tre? Tyckte det var fem från början när jag såg den första gången, undrar om alla köptes av Sweclockare?
Vansinnigt, men är man fast i flygsimulator-världen så är man, enda riktiga hobbyn jag har, svider dock fortfarande i plånkan! Mitt 2080ti går till ena sonen och hans 2070 går vidare till nästa son. Så vi är i alla fall tre som får dela på glädjen av detta köp.

https://i.imgur.com/WLJywYT.jpg

Ingen aning, när jag köpte mitt fanns det iaf tre i lager. Men sen hade dom ju lagt ut det på sidan mer än en timme tidigare än jag såg det.

Ironin i det hela är ju att jag inte ens skulle kolla efter grafikkort utan skulle kolla något med att kapa ner gamla oljetankar då det är det nuvarande semesterprojektet men inet var uppe i webbläsaren på telefonen som senaste flik och sen gick det som det gick... xD

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt Asus Rog Strix Scope TKL idag med röda cherry mx brytare.

Helt ok för att ha till min raspberry pi sen, testade det dock till min AMD med x570-e rog strix moderkort, och RGB-ram och ett Suprim X 3070 samt vattenkylaren och fläktar syncade i RGB:n

Syns inte så bra på bilden, men det var snyggt Dock är mitt gamla logitech i bakgrunden med bruna cherry mx mycket skönare känsla i, samt att jag tydligen älskar att använda enter knappen på numeriska tangentbordet för det har jag försökt trycka på flera gånger nu

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz