SweClockers söker skribent med intresse för bildskärmar

Permalänk
Cylon

SweClockers söker skribent med intresse för bildskärmar

Om du är en fena på bildteknik och söker frilans- eller deltidsuppdrag har vi jobb åt dig!

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Skulle dykt upp för 3v sen har ju jobbat med bildteknik och videoprodd senaste 2-3åren och sökte nytt...
men nu är jag redan påskriven o klar för annat

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Nbwu:

Skulle dykt upp för 3v sen har ju jobbat med bildteknik och videoprodd senaste 2-3åren och sökte nytt...
men nu är jag redan påskriven o klar för annat

Om jag säger att vi har kakor på kontoret....?

Permalänk
ModeEEEErator

Har hört att den däringa @Laxpudding är rätt duktig på skärmar

Skämt åsido, hoppas att ni får in duktiga och karismatiska kandidater som besitter konsten att göra pixlar spännande!

Permalänk
Medlem

Har ni inte Laxpudding? behövs ju inte mer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

Nä han slutade ju för ett par månader sedan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Om jag säger att vi har kakor på kontoret....?

Mycket frestande (nästan elakt!) ! Kanske kan få plats i schemat att göra nått test eller två....

Permalänk
Medlem

Ni får lägga ut en massa råttfällor så att Laxpudding fastnar i någon fälla. Sedan släpper ni helt enkelt inte ut honom igen

Permalänk
Medlem

Ni har ju faktiskt ny kaffebryggare. Kan knappt inget om de ni behöver. Hoppas ni hittar någon. Laxpudding var jätte bra 🙂

Permalänk
Medlem

Här är mitt CV:

• 27" > 24"

• HDMI > VGA

Slut på CV.

Permalänk
Medlem

Svårt och hitta någon bättre än Laxpudding , ge han högre lön i stället

Permalänk
Lego Master

Ja, man skulle ju kunna utföra tester i rena lekmannatermer åtminstone.
"Jag ser att det är en färgbildskärm, för den är inte svartvit."
"Utan att överdriva är den här mycket lättare än min gamla tjock-TV."
"Det finns kontakter på baksidan där man kan koppla in sladdar. Den ena ser ut som några jag har bakom TVn med, så den går nog att koppla direkt till TVn för att få internet i hårddisken."

Permalänk
Medlem

Vad är uppskattad tidsåtgång för denna tjänst? Jag är en fena på tocken däringa bildvisningsapparatur samt lite av en ordsmed.

Permalänk
Medlem

Täcka bildskärmar? Med typ filt?

Ei saa peittää!

Om ni kan betala mig i veganska kakor och Pepsi max, så tar jag jobbet! Varsågoda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Nä han slutade ju för ett par månader sedan?

VAD I HELA HELSEFYR SÄGER DU?! Hur kan jag missa det här? Jag bor ju nästan på Sweclockers!

Permalänk
Medlem

Kul att ni lyssnade på mitt förslag! Skärmen är absolut det viktigaste i nästan vilket datorbygge som helst, som allt som oftast glöms bort, eller nedprioriteras.

Permalänk
Medlem

Vilka krav finns det gällande användarnamn, @Hjortstek, @Ormstuvning, @Svingryta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

VAD I HELA HELSEFYR SÄGER DU?! Hur kan jag missa det här? Jag bor ju nästan på Sweclockers!

Jo det var riktigt ledsamt att höra. Men han hänger i forumet ändå. Om än obetald så blir ju mer sällan.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av DasIch:

Vad är uppskattad tidsåtgång för denna tjänst? Jag är en fena på tocken däringa bildvisningsapparatur samt lite av en ordsmed.

På frilansbasis tänker jag mig att det kan röra sig om allt från någon dag upp till en dryg arbetsvecka i månaden. På ett ungefär, kommer såklart variera och blir det enorm succé och alla skriker efter mer kan vi dra upp tempot osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

@Laxpudding har lämnat sweclockers och som jag förstått det gått över till frilansare och främst på minhenbio och liknande.
Han var grym!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ravix:

@Laxpudding har lämnat sweclockers och som jag förstått det gått över till frilansare och främst på minhenbio och liknande.
Han var grym!

Minhenbio, är det någon ny lite mer politiskt korrekt sida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ravix:

Han var grym!

Är.
Ännu inte avliden, tack och lov.
Stora skor att fylla, uppskattar själv artiklarna om "tekniken bakom", t ex. förklaring av olika panelkonstruktioner. Kul att Swec väcker liv i frågan igen!

Permalänk
Medlem

Ganska stora skor att fylla för efterträdaren. Lite som när lärjungarna skulle hitta en ersättare för Jesus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Ganska stora skor att fylla för efterträdaren. Lite som när lärjungarna skulle hitta en ersättare för Jesus.

Hitta en ersättare till chassijesus vore ju inte helt enkelt det heller. Jonas gör ju ett grymt jävla bra jobb med chassi testerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghoti:

Är.
Ännu inte avliden, tack och lov.
Stora skor att fylla, uppskattar själv artiklarna om "tekniken bakom", t ex. förklaring av olika panelkonstruktioner. Kul att Swec väcker liv i frågan igen!

Hehe, verkligen inte tack och lov.

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför ni inte bara behöll @Laxpudding. Lär inte vara kul för ersättaren då i princip alla kommer jämföra hen mot LP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Fattar inte varför ni inte bara behöll @Laxpudding. Lär inte vara kul för ersättaren då i princip alla kommer jämföra hen mot LP.

Han ville kanske gå vidare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

På frilansbasis tänker jag mig att det kan röra sig om allt från någon dag upp till en dryg arbetsvecka i månaden. På ett ungefär, kommer såklart variera och blir det enorm succé och alla skriker efter mer kan vi dra upp tempot osv.

Låter som det kan gå att kombinera med ett heltidsjobb. Jag ska överväga en ansökan. Vore faktiskt sjukt roligt att skriva om skärmar/bildteknik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarg:

Han ville kanske gå vidare?

Ja så varför kedja dom inte fast honom?

Permalänk
Moderator, Testpilot
Skrivet av Asyvan:

Här är mitt CV:

• 27" > 24"

• HDMI > VGA

Slut på CV.