Permalänk
Medlem

GPU för gaming köpes

Köpte nyligen en gaming dator på facebook market med en Rx 570 4gb i burken som nu har tyvärr råkat ut för en kortslutning och letar därför efter en ny gpu. Letar efter något med ungefär samma prestanda !!

Skriv gärna vad ni har för gpu och vilket pris ni förväntar få för det, uppskattar verkligen om ni kunde vara snälla med priset då jag har en ganska begränsad budget 😌

Skulle grafikkortet vara för långt bort så betalar jag självklart kostnaden för frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad har du för budget? Jag har ett GTX 1070 Ti, som får ses som bra mycket bättre än RX 570, som kan skulle kunna sälja.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Vad har du för budget? Jag har ett GTX 1070 Ti, som får ses som bra mycket bättre än RX 570, som kan skulle kunna sälja.

Hade tänk mig något som kostar ungefär lika mycket som en rx 570 4gb, runt 1350kr. 1070 ti ligger nog runt 3k så det är tyvärr för mycket för mig, tack ändå 👍

Permalänk
Medlem

Jag har ett rx 580 4gb som du kan få för 1350kr.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.