Bättre sökning inom tester

Permalänk
Medlem

Bättre sökning inom tester

Hej!

Jag har varit medlem ganska länge men har fått barn osv och därmed varit borta ifrån HW och datorbyggen i flera år.

Nu tänkte jag bygga igen (:-/) och ville uppdatera mig. Har inte hur mycket tid i världen ska jag tillägga så jag tänkte att jag läser tester och plockar russinen så att säga.

Men jag saknar en funktionen i sökningen under tester där man kan söka på Sweclockers stämpel, tex "Bra Produkt", "Utmärkt Produkt" osv.

Är det bara jag som saknar en sån funktion?
Är det nåt som går att fixa utan 100-tals man-timmar?

Tack!
- Frost

Visa signatur

Frost Deacon
HTPC: SilverStone Lascala L17B, be quite! 650W, AMD 4000+ dual core AM2, ASUS M3A78-T AM2+, PowerColor 4870 512 MB PCI-E, Seagate 320GB IDE, Corsair XMS2 2x2GB DDR2 (Tot 4GB)

Permalänk
Chassi-Jesus 📦

Hej!

Man kan använda hashtaggarna #bra-produkt, #utmärkt och #toppklass i det globala sökfältet på sajten för att få upp tester som fått respektive utmärkelse.

Varje halvår sammanställs även samtliga tester som gjorts komplett med markeringar vilken utmärkelse produkten fick. I den artikeln finns även historik för tidigare år och utmärkelser.

Hoppas det hjälper!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt, precis va jag behövde.

Stort tack Jonas!

Visa signatur

Frost Deacon
HTPC: SilverStone Lascala L17B, be quite! 650W, AMD 4000+ dual core AM2, ASUS M3A78-T AM2+, PowerColor 4870 512 MB PCI-E, Seagate 320GB IDE, Corsair XMS2 2x2GB DDR2 (Tot 4GB)