Tyck till om SweCs testpresentation!

Permalänk
Medlem

Det finns vissa, kanske de mindre intressanta släppen, där jag tidigare valt att klicka direkt på sammanfattning för att få se omdömet. Vid större släpp har jag dock alltid velat läsa hela eller delar av recensionen innan jag läser det slutliga omdömet.

Jag skulle definitivt föredra om omdömet sparades till sista sidan eller är dolt bakom en spoiler första sidan. För de större recensionerna tappar jag lite suget att läsa hela när jag får se omdömet direkt (har kisat hårt och bläddrat förbi TL;DR mer än en gång )

Permalänk
Medlem

Fix ert betygssystem så att det alltid tar pris i beaktning istället för att tweaka petitesser som detta.

Permalänk

Personlig inställning för sammanfattning och spoiler tag

Skrivet av Djinn:

Låt oss välja om sammanfattningen ska placeras först eller sist om det går. Det verkar vara en personlig preferens för de flesta.

Håller helt med här. Låt oss välja (som en inställning per profil) hur vi vill se denna sammanfattning.

Spoiler tag kan ju också vara en inställning (på/av), så att de som vill ha möjlighet att se sammanfattningen i början av vissa artiklar (men inte alla) enkelt kan klicka för att se en textbox med sammanfattning på första sidan. Samtidigt så kan de som alltid vill se sammanfattningen direkt på första sidan ställa in så att de ser den direkt och slipper klicka på något för att komma vidare.

TLDR: Gör sammanfattning och möjlig spoiler tag till en personlig inställning så alla kan få det som de önskar.

Permalänk
Medlem

Jag ser gärna omdömme/betyg i slutet. Man behöver läsa hela testet för att kunna tolka slutklämmen och betyget korrekt.