Säljer gamla itx gaming datorn, i5-7600k, GTX1070, utan diskar och operativsystem

Permalänk
Medlem

Säljer gamla itx gaming datorn, i5-7600k, GTX1070, utan diskar och operativsystem

Tjena,

Har uppgraderat till en ny dator och vill sälja den gamla, dock utan diskar och operativsystem.
Specs:
Processor: Intel core i5 7600k
Moderkort: Asus ROG Strix Z270i
Ram: 16GB Corsair vengeance LPX 3000MHz
Grafikkort: Asus GTX 1070 ROG Strix Gaming OC 8Gb (kartong finns)
Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Evo
Nätaggregat: Corsair CX650M, 650W
ITX Chassi: Fractal Define Nano S

Grafikkortet är inte monterat då jag använt det i mitt nya bygge medan jag väntade på ett nytt. Riggen har bara använts för gaming och inte cryptomining.

Är mer mån om att få allt sålt som ett paket framför att sälja i delar. Men är öppen för att dela upp om det inte går. Snabbare och enklare affär vid avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Bjuder 4000 SEK för burken och kan hämta närsom.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

4200:- + hämtning

Permalänk
Medlem

4500 SEK och hämtning.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

4500 sek högsta bud av bimbim.
Tänkte vänta över helgen iallafall men taget om ingen budar över det.

Permalänk
Medlem

Tänker stänga affären senare ikväll och kommer lämna över datorn till högsta budaren från imorgon så bara att lägga bud i tråden så är vinnaren den med högsta budet kl 22 ikväll.

Permalänk
Medlem

Är den såld?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TrAZZeL:

Är den såld?

Verkar som det men majoriteten av delarna finns att handla på tradera. En tydlig reseller

https://www.tradera.com/item/507104759

Permalänk
Medlem

Tja, jag köpte två datorer och tog delar för att "optimera" en dator. No drama lama.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leonki:

Verkar som det men majoriteten av delarna finns att handla på tradera. En tydlig reseller

https://www.tradera.com/item/507104759

Hmm tråkigt :/ Men samtidigt hans delar.

Permalänk
Medlem

Sorry att jag inte tog ner tråden.
Sålde datorn i helgen till bimbim som du nu kan märka.
Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad