Macbook air, 2020, Intel i3

Permalänk
Medlem

Macbook air, 2020, Intel i3

Säljer en Macbook air av 2020 års modell. Den sista som var utrustad med Intels i3a.

Intel i3
8 gb ram
256 gb ssd

Alla spec på https://support.apple.com/kb/SP813?locale=en_GB

Inköpt under mitten av 2020. Kvitto finns.

Skicket är bra, men den har ett par repor på undersidan. Batteriet har gått 77 cykler.

Originalladdaren medföljer givetvis.

Hämtas i Sköndal eller skickas på av köparen valfritt vis. Endast betalning via Swish.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller att inte sälja alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur billigt en ny M1 macbook air går och även beggat så får du nog gå ner en del i pris om du vill bli av med burken. Jag var också en av dom som hade en den sista macbooken air med intelprocessor och det är den helt klart sämsta affären jag gjort på en mac sett till vad jag betalade för den och vad jag kunde få för den när jag sålde den begagnad bara nåt år senare (tror jag fick 6000kr för min).

Lycka till med försäljningen iaf!

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tack för omtanken!

Jag är ett ombud i den här försäljningen och jag hade inte fria händer vid prissättningen. Men jag tror jag ska ta och sänka priset en skvätt, får se om det finns något intresse då!

Permalänk
Medlem

Hej,

Tror du kan få ut mer på till exempel Facebook Market eller Blocket då folk allmänt kanske har lite mindre koll på hårdvaran där men var också förberedd på att det är ett heltidsjobb att administrera, speciellt Facebook Market 🙄

Permalänk
Medlem

Det är det som avskräcker mig med Facebook och Blocket!

Och jag är en sucker för SweC. Se på de omtänksamma kommentarerna här bara? Jag har dessutom fått PM på samma tema. Alla krångelfria köp och försäljningar här är guld!

Jag ska överväga en annan rutt. Men då tror jag att personen jag är ombud för får stå för administrationen

Permalänk
Medlem

börjar med 3000 iaf

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 14900k| Corsair H150i Elite| Corsair Vegance 32gb ddr4 4000+ |Rtx 5090 Gaming oc |Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 990 pro 1tb| Samsung 990 2tb|3xSeagate 18TB|Oled 42”C4|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Har du ett reservationspris?

Permalänk
Avstängd