Jag har en fråga: går det att göra så att man manövrera runt menyer och skit som i nyare modeller typ 11/12/13?
Anledning att jag frågar är att min hemknapp gick sönder efter ett batteribyte så nu tvingas jag använda den digitala hemknappen. Men då tänkte jag att hypotetiskt borde det gå att navigera likt man gör på nyare iphones eftersom det bara är svepningar i olika riktningar. Jag anar att svaret är nej men värt att fråga för det hade gjort användarupplevelsen betydligt bättre.
Är det svårt att jailbreaka en iPhone 7? Har aldrig gjort något sådant men antar det finns bra guider. Om någon kan länka vart man kan lära sig hade jag varit evigt tacksam
Är det svårt att jailbreaka en iPhone 7? Har aldrig gjort något sådant men antar det finns bra guider. Om någon kan länka vart man kan lära sig hade jag varit evigt tacksam
Åtminstone förr var allt som kunde härledas till piratkopiering förbjudet att diskutera, inkluderat chippande av konsoler och softmods och sånt. Fick till och med en varning utdelad för att jag berättade vilka firmwares på PSP som gick att köra piratade spel på 😶 (lyckades dock snacka bort den sen 😏)
Jag kanske var lite otydligt i mitt första inlägg men som jag skrev använder jag mig redan av den. Gör ju helt klart jobbet men hade mycket hellre navigerat med gester.
Jag kanske var lite otydligt i mitt första inlägg men som jag skrev använder jag mig redan av den. Gör ju helt klart jobbet men hade mycket hellre navigerat med gester.
Jag fick en 13 mini av flickvännen så mod kan nog låsa/ta bort denna tråd iom att vi ändå inte kom fram till något som kan vara till gagn för någon i framtiden
Du kan installera unc0ver på telefonen och sedan installera ProGesture från Cydia, det är gratis. Det gör så du får samma swipe rörelser som på dom nyare telefonerna.
Du kan installera unc0ver på telefonen och sedan installera ProGesture från Cydia, det är gratis. Det gör så du får samma swipe rörelser som på dom nyare telefonerna.