Permalänk
Medlem

7.2 förstärkare

Någon som har en 7.2 förstärkare till salu?

Tänker mig en som är hyfsat tryck i. Min gamla var en Harmon Kardon 170. Tänker att jag vill ha en liknande effektmässigt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

Vill du byta upp dig eller är den gamla trasig eller liknande?

Jag har en H-K AVR-171S som jag skulle kunna sälja. Om det är intressant så får jag ta och kolla till att den funkar (så gott jag kan, har inte ett helt surroundsystem) innan vi bestämmer något.
Jag testade dock alla kanaler kring årsskiftet, och den har bara stått sedan dess, så nog bör allt vara som det ska.

Inte den senaste modellen direkt, om det är relevant. Ska man köra video genom receivern så är nog en nyare ingen dum idé.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Det är både och, vill byta upp mig när jag ändå måste ha en förstärkare för min gamla gått sönder. Jag använder hdmi så det måste funka tyvärr. Har du möjlighet att testa? Är väldigt intresserad av din förstärkare. Jag kör inte 4k så bara hdmi:n funkar så räcker det för mig.

Permalänk
Medlem

Jag har en Onkyo TX-NR1008 över som du kan få mot upphämtning annars. Är ju några år gammal och stor och klumpig men fungerar bra ifall man inte behöver 4k. Finns för upphämtning utanför Kungälv.

Permalänk
Medlem

Marantz SR6003?

Permalänk
Medlem

Tack för förslag, håller på föra konversation med Thomas om en förstärkare som är intressant så återkommer om vi inte går i hamn där

Permalänk
Medlem

Det blev affär med Thomas, tack andra för bra förslag

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad