Teknisk Support Google via e-mail?

Permalänk

Teknisk Support Google via e-mail?

Hej!
Jag undrar om det finns något sätt att kontakta teknisk support hos Google via e-mail eller något motsvarande som skapar ett ärende hos supporten?
Jag hittar bara en massa sidor med färdiga frågor och svar kopplade till vardera Google-app, men jag skulle behöva skicka ett meddelande till teknisk support för att kunna förklara mitt problem noggrant och få hjälp.
Jag kan dessvärre inte säga i detalj här i tråden vad det gäller, men det är ett teknisk problem som behöver felsökning.

Tackar för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Betalar du för google workspace brukar det ingå support.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av VivoVivo123:

Hej!
Jag undrar om det finns något sätt att kontakta teknisk support hos Google via e-mail eller något motsvarande som skapar ett ärende hos supporten?
Jag hittar bara en massa sidor med färdiga frågor och svar kopplade till vardera Google-app, men jag skulle behöva skicka ett meddelande till teknisk support för att kunna förklara mitt problem noggrant och få hjälp.
Jag kan dessvärre inte säga i detalj här i tråden vad det gäller, men det är ett teknisk problem som behöver felsökning.

Tackar för svar!

Vill minnas att det är väldigt svårt att få tag på support från Google, som privatperson.
Vad är det för bekymmer du har?

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Vill minnas att det är väldigt svårt att få tag på support från Google, som privatperson.
Vad är det för bekymmer du har?

Beror på om man betalar eller inte. Betalar man har jag för mig att det är rätt enkelt.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av Aphex:

Betalar du för google workspace brukar det ingå support.

Jag betalar tyvärr inte, men jag hittade en webbsida (https://www.logicinbound.com/how-do-i-contact-google/) där det påstås att det finns en specifik e-mailadress till Google, och att det finns en chans att man skulle kunna få svar. Men jag skulle gärna vilja veta att det verkligen är en e-mailadress till Google så att man inte skickar personliga problem till någon lurendrejare.
Någon som vet om man kan kontrollera detta? Känner någon igen den e-mailadressen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VivoVivo123:

Jag betalar tyvärr inte, men jag hittade en webbsida (https://www.logicinbound.com/how-do-i-contact-google/) där det påstås att det finns en specifik e-mailadress till Google, och att det finns en chans att man skulle kunna få svar. Men jag skulle gärna vilja veta att det verkligen är en e-mailadress till Google så att man inte skickar personliga problem till någon lurendrejare.
Någon som vet om man kan kontrollera detta? Känner någon igen den e-mailadressen?

Betalar du inte lär du inte få svar oavsett

Permalänk
Medlem

Google är ganska stort, vilken tjänst behöver du hjälp med? Det är olika supportteams för olika tjänster.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Skrivet av iFraja:

Google är ganska stort, vilken tjänst behöver du hjälp med? Det är olika supportteams för olika tjänster.

Det är Google-Konto jag behöver hjälp med.