Nvidias VD: "Ingen kan bära fler kaffekoppar än jag"

Permalänk
Skrivet av plajton:

Sweclockers själva kan ju förmodligen också se statisk som visar hur mycket mindre intresse det finns för artiklar kring moddande osv, något som för x antal år sedan för döpopulärt.

Det kan säkert stämma. Och jag är äldre, så jag har också förändrats. Jag upplever ändå att kvaliteten har sänkts. Sweclockers är i mina ögon snart närmast en underkategori på Feber. Jag förstår att Feber kanske har en bredare läsarkrets, osv. Jag kan förstå att man vill glida åt det hållet. Risken är att man förlorar det som gjorde varumärket (och communityt!) unikt.

Edit: Den här artikeln var inte bästa exemplet, bara droppen.

Permalänk
Medlem

[spåkpolis]Jag försökte skicka en rättelse men den ignorerades. På korrekt svenska heter det "Ingen kan bära fler kaffekoppar än mig"[/språkpolis]

Permalänk
Medlem

Intressant att en artikel om en hur en knegare bildade ett företag för 30 år sedan, vars varor nästan alla på detta forum ägt någon gång väcker känslor om att vara onödigt.

Permalänk
Medlem

Uppenbarligen är alltså ett restaruangjobb extremt uselt om man tänkt lära sig ödmjukhet, med tanke på hur fantastiskt dåligt det fungerade för Läderfjanten själv.

Och nu blev jag sugen på omelett, plättar och korv ... fan ta er!

Visa signatur

5950X, 3090