Googles nya Workspace-app ska vara ultimata produktivitetsverktyget

Permalänk
Melding Plague

Googles nya Workspace-app ska vara ultimata produktivitetsverktyget

Ja, Gemini är med på ett hörn.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ytterligare en produkt som så småningom kan få gå igenom ”The Google Cycle” som David Pierce så fint beskrev det i samband med att Google Podcasts nyligen gick i graven

Andra stycket:
https://www.theverge.com/2024/4/2/24118873/google-podcasts-sh...

Permalänk
Medlem

Kan de byta tillbaka till de gamla ikonerna då, som faktiskt gick att se skillnad på?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Aldrig använt clipchamp eller Loom. Inte heller hört talas om det. Och jag har digitala möten varje dag med olika kreativa avdelningar. Det som används till precis allt är Teams.

Varför inte lägga tid på en Teams-utmanare istället? För det behövs och förbättringspotential finns definitivt!

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Aldrig använt clipchamp eller Loom. Inte heller hört talas om det. Och jag har digitala möten varje dag med olika kreativa avdelningar. Det som används till precis allt är Teams.

Varför inte lägga tid på en Teams-utmanare istället? För det behövs och förbättringspotential finns definitivt!

Finns ju. Det heter Google Hangouts. Eller var det Google Meet? Eller kanske Google Chat

Permalänk

Jättekonstig tjänst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av användare-234:

Jättekonstig tjänst.

Absolut, jag fattar knappt vad den gör eller vem målgruppen är