Permalänk
Medlem

Nintendo Switch / Lite

Hej.

Är på jakt efter ett Nintendo switch / Oled / Lite då jag ska resa en del.

Hojta gärna till om du har ett som du vill sälja för en rimlig summa.
Gärna i närheten av Malmö.

/Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja! Säljer min OLED ifall du är intresserad
https://www.sweclockers.com/marknad/239853-switch-oled-us

Permalänk

Hej, har en chippad oled jag tänkte sälja inom närtid. Är det något som skulle vara intressant?

Permalänk
Medlem

Har ett OLED liggandes

Visa signatur

CPU: i9-10900k Moderkort: Asus ROG STRIX Z470-H RAM: 32Gb Corsair Vengeance GPU: Gigabyte 3080ti SSD: Samsung 970 EVO 1Tb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Noctua D15 Chassi: Fractal Design Meshify Skärm: LG C3 42" & Asus ROG Swift 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av snskiller:

Hej, har en chippad oled jag tänkte sälja inom närtid. Är det något som skulle vara intressant?

Om inte OP nappar så kanske jag nappar. Vilken modell och vilket chipp?

Permalänk
Skrivet av koSmiQ:

Om inte OP nappar så kanske jag nappar. Vilken modell och vilket chipp?

Switch Oled, chip picofly. Konsolen är i bra skick skulle jag säga men den är inte ny så finns mindre märken etc men sitter skärmskydd på skärmen så skärmen i sig är i väldigt bra skick. Batteriet enligt Hekate har en aktuell maxkapacitet på 4585mAh jämfört med 4667mAh "design", kan inte säga att jag märkt av någon större skillnad från när jag köpte det.

Har inte kvar kartongen och har tappat bort det lilla greppet man kan sätta joyconsen i för att få dom mer lika en handkontroll, hdmi kabeln vet jag inte om jag har kvar orginal men har någon jag kan slänga med vid behov.

Permalänk
Medlem

Tack alla för erbjudanden, har hittat mig en säljare så ni som hittat varandra, go for it