Komplett pc, är detta ok specs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Jag har köpt där ifrån med PayPal, inga problem

Ska inte byta topic, men som sagt verkar som funkar för alla och att sidan är ärlig mot sina kunder.
Jag gillar dock själv inte att använda saker som tex Microsoft inte tänka sig ska funka.

Minns när jag uppgraderade till xp en gång i tiden, då sa helt plösligt xp att den koden jag uppgraderade från inte var giltig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ahtf:

Ska inte byta topic, men som sagt verkar som funkar för alla och att sidan är ärlig mot sina kunder.
Jag gillar dock själv inte att använda saker som tex Microsoft inte tänka sig ska funka.

Minns när jag uppgraderade till xp en gång i tiden, då sa helt plösligt xp att den koden jag uppgraderade från inte var giltig.

Anledningen till att jag köpte därifrån var att MS inte godkände min nyckel efter bios uppdatering. En nyckel jag haft i ca 12år (7->8->10->11) och var installerad på Windows 11 i över 1.5år. Supporten kunde inte hjälpa alls och pröjsa 1200kr är orimligt för Windows.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Anledningen till att jag köpte därifrån var att MS inte godkände min nyckel efter bios uppdatering. En nyckel jag haft i ca 12år (7->8->10->11) och var installerad på Windows 11 i över 1.5år. Supporten kunde inte hjälpa alls och pröjsa 1200kr är orimligt för Windows.

Förstår jag helt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alastor Moody:

Återkom så fort Inet börjat köra med gratis montering så kan vi nog plocka ihop något bättre åt dig.

Imorgon drar Inet igång med gratis montering! Skulle du kunna plocka ihop något liknande eller bättre (för ungefär samma pris) än den här?

https://www.inet.se/datorbygge/b1577968/black-friday-2024

Tänk på att:
Moderkortet måste ha wifi
Windows 11 måste vara med

Vore väldigt tacksam om du hade tid att hjälpa mig