Gammal BIN-File I downloads på Google?

Permalänk

Gammal BIN-File I downloads på Google?

Denna kan vara fel forum, men det är inte en fråga om mobiltelefoner heller.. Så jag skulle skicka något på Discord, och så råka jag trycka fel så jag såg alla downloads jag har gjort, och en sak som gjorde mig lite "rädd"/fundersam var en Bin-File från Mars 2021 som jag inte kan inte ursprungliga källan ifrån, öppnade givetvis inte sen, för den kan vara skadlig?

Det var bara en massa bokstäver och Siffror (var dock mitt födelseår med) och den måste ha följt med när jag har köpt nya telefoner och gjort kloningar till nya telefonen?

Denna låg i Storage/emulated/0/Download/ (har inte jailbreakat min telefon) Så innan jag lämnar in telefonen/pratar med en expert IRL, så vad tror alla ni att det kan vara? (Säkert helt jävla omöjligt dock,kunde inte kopiera filen och köra via Virus total) och tror ni att jag kan ta bort skiten?

Ska kanske tilläggas att ev. Så kan jag ha ha tryckt fel av misstag tidigare och kanske haft filen upp i ett discord meddelande i en kort sekund, tror dock inte att det är något eftersom 3 Skanningar med Malwarebytes och 1 vardera på ESET och Bitdefender antivirus hittade ingenting, och inte Xiaomis egna säkerhetsprogram hittade något