Permalänk
Medlem

Värdering dator + skärm

Hej!

Köpte denna dator hösten 2023, och skulle vilja ta reda på om det är värt att sälja eller bara låta den löpa ut sina livsår. Datorn har använts milt jämfört med vad den är kapabel till, kanske totalt kring 100 timmar "krävande" spel.

Utöver listan nedan så är moderkortet ett MSI B-650P Wifi

Och så har jag även denna skärm, 12k nypris : https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5258106

Permalänk
Medlem

Vad menas, sälja varför? Att uppgradera, nedgradera, eller behöver oengar och vill inte ha pc alls?

Du får liksom absolut en bit över 10k för bara datorn och flera tusen för skärmen, men ifall et är värt det är ju upp till dig och dina behov.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Vad menas, sälja varför? Att uppgradera, nedgradera, eller behöver oengar och vill inte ha pc alls?

Du får liksom absolut en bit över 10k för bara datorn och flera tusen för skärmen, men ifall et är värt det är ju upp till dig och dina behov.

Inte ha PC alls, var ett bra tag sen nu som jag verkligen var intresserad. När den inte samlar damm så brukar det bara sluta med att jag strösurfar, och tänker att en laptop i soffan är ett bekvämare alternativ för sådant.