Söker fullstort tangentbord i byte mot Rog Strix Azoth

Permalänk

Söker fullstort tangentbord i byte mot Rog Strix Azoth

Tja!

Tjejen jobbar hemma vid burken varannan vecka, hon behöver ha sifferknapprna på sidan. Orkar inte hålla på att switcha emellan och ser därför om någon har något i utbyte emot mitt Asus Rog Azoth, alla tillbehör med förutom 2,4g sändaren, men gör att använda med bluetooth ändå. Alla extra switchar är nyligen smorda då jag behövde byta ut en switch som strulade.

Söker helst ett Rog Strix Scope II. Men är öppen för förslag. Kan lägga pengar emellan.

Krav, wireless, mekaniskt. Dålig på allt med brytare då jag endast använt dessa. Jag älskar ljudet i dessa, ganska tysta. Vill inte ha något som väcker halva huset

Kvitto finns ej. Finns även en liten defekt på Oled skärmen, vad inte vad som hänt. Men den funkar som den ska, men en ytlig buckla finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var det avslag på att köpa/ha ett separat numpad-tangentbord i kombination?

Permalänk
Skrivet av KungFredda:

Var det avslag på att köpa/ha ett separat numpad-tangentbord i kombination?

Nja, det är väl ett alternativ. Men alltid skönare att dom tar upp en USB slot istället för 2 😁 Men ja det blir min sista utväg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paris II Hilton:

Nja, det är väl ett alternativ. Men alltid skönare att dom tar upp en USB slot istället för 2 😁 Men ja det blir min sista utväg!

Nu får ni självklart göra vad ni vill men om ni gillar azoth så kanske kör wireless numpad?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem

Har ett logitech craft tillgängligt. Underbart kontorsskrivbord

Visa signatur

Citera för svar!