Permalänk

Varför kör inte folk med maguttag?

När jag tittar vad folk har köpt ”bilder på ditt senaste inköp” eller ”skrivbordstråden” så verkar i princip alla köra med skrivbord med raka skivor.

Själv kör jag en gammal Ikea bord med maguttag och det är så mycket skönare att vila armarna på.

Varför är det inte populärare?

Permalänk
Medlem

Vi har nog alla haft ett IKEA Robin skrivbord en gång i tiden. 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

När jag tittar vad folk har köpt ”bilder på ditt senaste inköp” eller ”skrivbordstråden” så verkar i princip alla köra med skrivbord med raka skivor.

Själv kör jag en gammal Ikea bord med maguttag och det är så mycket skönare att vila armarna på.

Skivorna är för små

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Stolens armstöd brukar vara i höjd med bänkskivan för att det ska bli skönt, höjden på skärmen kan man ju lätt fixa med stativ eller hylla, eller?

Visa signatur

⚙️ AMD Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | AMD ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ WLMouse BeastX Wireless
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 55G3 / 65GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem

Jag saknar ett rejält hörnskrivbord istället, hoppas de kommer tillbaka någon gång

Givetvis får de anpassas så iallafall man får in skärmar mellan 27-32 tums istället för en ynka 15 tummare.

Fanns sådana sköna med fotstöd och hyllor undertill där du kunde ha subwoofer och annat .

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Maguttag? Du menar den störande delen dom tagit bort i mitten? Jag har det i mitt nuvarande skrivbord men har en lång musmatta. Försökte ha den på bredden under tangentbordet men den hängde i mitten över bordet och nu får jag istället ha den att den hänger ut på baksidan av skrivbordet och bara kan använda 1/3 av fulla mattan.

Jag sitter inte så nära skrivbordet att jag behöver en utskuren del. Rak skriva är enda rätta.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX