Missa inte Amazon Prime Deal Days!

mitt grafikkort e skum!!! clocka den mer än 100%

Permalänk
Medlem

mitt grafikkort e skum!!! clocka den mer än 100%

asså jag har ett geforce4 mx440SE o jag köpte den d va ingen fläkt till den utan en stor kylflänst ist..
från början va d 249,5/333 o sen hade jag clockat den till 332/443 med powerstrip!! så trodde rivaturner att mitt default på kortet va 332/443 så clocka jag upp d till 500/660 nåt!!!
så d blev typ 249,5/333 > 500/660 asså fan e d möjligt? tror d e nåt fel.. kanju itne clocka d så jevla mkt??? och jo jag hade lagt till en 92mm fläkt till den

Permalänk

Har du testat att köra 3DMark? Låter för bra...

Permalänk

Kör 3dmark eller aquamark och se om du tjänar så mycket som du borde. Om det gör det så kan du n0g få ett litet världrekord ;).

Visa signatur

Bison: You have made me a very happy man.
Colonel William F. Guile: And next, I'll make you a dead one.

Permalänk
Medlem

d jag menar för bra :// nope har itne kört 3dmark!! jag har 3dmark03 fast jag behöver 3dmark2001 elr elr nåt sa d så den funkar bara på ett test.. nåt sånt stod d

Permalänk
Medlem

dom korten g¨r o klocka massor. men det där låter lite högt hoppas det stämmer. alltså menar hoppas att programmet inte ljuger.

Permalänk
Medlem

ska tanka 3dmark grejen nu

Permalänk
Medlem

Lycka Till

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk

Mitt MX440SE kom bara upp i 310/390.

Permalänk
Medlem

hmm.. aja vi får vänta tills han dragit en 3d mark..
ta en med orginal klocka. och en med din klockning

Permalänk
Medlem

mitt mx440SE kom bara upp i 300/400 utan artifacts =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LuLu
mitt mx440SE kom bara upp i 300/400 utan artifacts =(

olika från tillverkare till annan.

Permalänk
Medlem

asså omfg kan nån ge mig en sida har suttit här i en kvart o inte hittat ett skit

Permalänk
Permalänk
Medlem

hjäälp :// jag har 3dmark03 o så säger den att jag behöver 3dmark2001 o d har jag med den vill ändå inte!! vfn

Permalänk
Medlem

kör 3mark01

Permalänk
Medlem

precis. kör 2001

Permalänk
Medlem

Först fick jag 3566 utan clock.. nu ska jag clocka

Permalänk
Medlem

va lågt...
jag får 5500 oklockat med xp1900+ o g4mx440

Permalänk
Medlem

ja men jag har massa skit på datorn o sist jag formatera skitet va typ för ett halvår sen.. jag har xp2000, mx440SE 128mb, 256sdram
så gissa varför

jag körde benchmark men jag stoppa d efter att den hade kört ca 6 tester.. för jag vågade inte mer.. jag har kylflänsar minena men d e 2 minnen jag inte har kylflänsar på o jag kände på dom o dom va VARMA :S ska fixa till dom sen.. jag kör bara med 249,5/333 > 375/500 ska fixa till kylflänsarna nu innan när jag testa d där 500/664 våga jag bara ha på quake3 arena i nån minut o stängde typ av direkt.. va skit rädd.. jag har itne råd till fler grafikkort så jag e försiktig

Permalänk
Medlem

DET HÄNDER INGET FFS. DET HÄNGER SIG BARA OM DET BLIR FÖR MKT.

Permalänk
Medlem

detta tror jag bara är bs...
aldrig 500mhz core på mx... så fega inte ut nu...
det är ju bara 4 test i 01 kör bara dom 4 game test sen print screen
så bevisa nu

Permalänk
Medlem

varför tror du att jag skulle ljuga?
va skulle jag tjäna på att ljuga?
d e ffs 17 tester

Permalänk
Medlem

men bara 4 st du får poäng av, så disabla alla utom dem.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Kom igen nu..ska snart sova..klocka upp kortet sina 100% å kolla ifall de funkar ..

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem

jepp d funkar en stund tog typ 3 min sen blir bildskärmen svart o så får jag starta om datorn

Permalänk
Medlem

ska prova igen w8 ^^

Permalänk
Medlem

d e minnet som itne går o clocka så mkt ://

Permalänk
Medlem

sänk lite då

Permalänk
Medlem

454/584 klarar den, när jag drar på 3dmark så ändras den tillbaka till default

Permalänk
Medlem

det beror på överhettning, mer kylning, har du ingen gammal cpu fläkt som du kan modda dit ?

Visa signatur

Abit IC7-MAX3 | P4 3.0@3.9 [260fsb] OCZ Tech 2x256Mb DDR PC3700ELCAS2 |Gf Ti4600, Vapo PE