HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk
Medlem

Timeless Visions: haha, gjorde det senast igår. :/

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ATP-Grinolle
vad är skillnaden på Guld, Silver och brons?

www.steampowered.com

Permalänk
Medlem

sådär ja nu såg jag att hl-tråden var klistrad längst upp åhh vill bara spela mer och mer men tyvärr har man annat i vägen

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

ganska skönt spel. är jag den enda som det tog 30 sek för att unlocka filerna?

Permalänk
Medlem

Om man köper HL2 idag kan man sedan tex BARA köpa HL:source senare?
Vet nämligen inte om jag orkar vänta på Collectors Edition=)

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem

Fy fan vilket jävla ägspel.
Har inte hittat något dåligt med spelet än, förutom att det är lite långa laddningstider ibland. Men det glöms bort väldigt fort.

Har nog aldrig varit så rädd när jag har spelat ett datorspel som jag var för några minuter sen. Tänker inte säga var jag var för då förstör jag nog för de som inte kommit dit.

BTW, gravity-mackapären är så jävla grym.

Euforisk!

Permalänk
Medlem

Aaaaaaaaah, vilket helvete.
Först tar det 2timmar att installera spelet, sen när det är klart så måste man käka. Och sen får man inte spela för att ens föräldrar tycker man ska sitta och se på film med en, SUCK!

Permalänk

Flyter på riktigt bra på mitt 9700pro som tur är. Kör i 1280*960 med 4X aniso, 2X FSAA och alla övriga inställningar på max.

Visa signatur

Athlon64 X2 "Toledo" 4400+, DFI LanParty Nforce4 SLI-DR, 1024MB OCZ PC3200 Gold Voltage eXtreme @ 250 1,5-2-2-8, ATI Radeon X850XT Platinum Edition, Western Digital Raptor 36GB (REV2), 2 * Western Digital Caviar 200GB SATA

Permalänk
Medlem

Alltså jag blir tokig, jag har installerat steam+hl2, sen trycker jag på "Register a product I already own" slår in cd-keyn på 24 tecken, och så säger den att nyckeln inte stämmer! Blir tokig! Fler som har problem med detta?

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk
Avstängd

Är det värt att köpa för mig?
Några åsikter?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Timeless Visions: haha, gjorde det senast igår. :/

hmmm ja då vet jag inte. har du lite ram eller nåt sånt då?

Edit: Sim vart hitta du det där testet?

Permalänk
Medlem

Här är min

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
Edit: Sim vart hitta du det där testet?

Om du menar det Sim gjorde så är det på Microsofts hemsida. Har för mig att det finns en direktlänk tidigare i tråden.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramzeus
ganska skönt spel. är jag den enda som det tog 30 sek för att unlocka filerna?

Nja, det tog väl runt 5 minuter på min burk, inte mer iaf. Allt är inom marginalerna utom grafikkortet som sagt, senilt att behöva spela på medium, men det går...

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.

Permalänk

Men JÄVLA Vivendi! De har ställt till det med CD-nycklarna så hela keyn är inte med. Butiken stänger om 5 minuter, så inte fan hinner jag dit idag! Enligt dem är det många som har fått felaktiga. GAAAAAAAAAAAAAAAH!

Permalänk
Medlem

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/de...

Testet på microsofts sida igen.

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakkenarsk
Men JÄVLA Vivendi! De har ställt till det med CD-nycklarna så hela keyn är inte med. Butiken stänger om 5 minuter, så inte fan hinner jag dit idag! Enligt dem är det många som har fått felaktiga. GAAAAAAAAAAAAAAAH!

Säg att du ljuger, för min cd-key funkar inte. Om detta stämmer då är fan vivendi de största klantarslerna!

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk

verkar som om mycket med detta spel är helt cp. suttit 1,5h nu försökt uppdatera med steam osv komemr fan ingenstans.. skrivit in cdkeyn kanske 5-6 gånger nu. bah. skitspel

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk

Man tycker ju att man bara kunde lämna över kupongen över disken och få sitt exemplar, men nu måste man hålla på och skicka det till nåt företag och annat krafs för att få det?

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man stänger av vatten effekterna , min dator laggar som sjutton bara det är lite större ytor med vatten med i bilden , jag har det på minimum just nu men vill typ stänga av helt eller nåt ..

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
verkar som om mycket med detta spel är helt cp. suttit 1,5h nu försökt uppdatera med steam osv komemr fan ingenstans.. skrivit in cdkeyn kanske 5-6 gånger nu. bah. skitspel

Själva spelet är väl inte sämre pga att Steam inte fungerar som det ska?

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

underbara impulsköp..

nu ska jag bara skaffa DVD-läsare

(ja, jag vet, min dator ÄR kass, men jag fick köplust, när mina kompisar köpte.. )

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Fy fan, Timeless Vision: har 512mb så det lär nog räcka tror jag.

Ska testa lira om allting från början, men jobbigt om det blir såhäe stup i kvarten?!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Kommer väl flyta något sisodär iaf

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Själva spelet är väl inte sämre pga att Steam inte fungerar som det ska?

nä, men det bådar ju inte gott...

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Jag hade inga problem med CD-Keyn. Däremot lyckas inte Steam uppdatera och låsa upp allt då det inte finns tillräckligt med bandbredd.

Skit !

Siba hade slutsålt HL2 så jag fick punga ut 440 kr för det istället för billiga 349 kr.

Aja, nu verkar det iaf lösa sig
Lycka till ni andra.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Allting är upplåst och det står att det är redo att spelas.. men sen när jag startar det kör dvdn igång en stund men hl2 startas aldrig..
någon som har nåt förslag på vad som kan vara fel?

Visa signatur

//mparting

EPoX EP-8KTA3L+ / AMD Athlon XP 2200+ / Sapphire Radeon 9600 Pro (Fireblade Edition) / 190 GB HD / 578 MB RAM

Permalänk
Medlem

Det tar ett tag inna det startar. Någon minut eller två...satt själv och undrade när det skulle starta.

För övrigt är detta spel helt underbart!!! Vilken känsla det är att slakt combines. Sedan har valve lyckats med något som inte mång har gjort. Combines känns riktiga. Hur de placerar sig och hur pricksäkra de är (de är väldigt diktiga på att pricka). Värt varenda krona.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulmix
Säg att du ljuger, för min cd-key funkar inte. Om detta stämmer då är fan vivendi de största klantarslerna!

Njet, dagsens sanning, men kontakta butiken där du köpte det. Det är tydligen inte HELT ovanligt, tyvärr. JÄVLIGT irriterande iallafall.

Permalänk
Medlem

om det funkar på det där lär det jui funka på
A64 3500+ 2.2 ghz
1024 mb ram
x800pro

en polare fick dock att det var för lite minne idag o han kör 1024 mb :S

Visa signatur

Back from the dead.