Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
java suger, vi snackar c++ när det gäller symbian

skulle inte tveka på att det är relativt enkelt att fixa ett program i c++ för symbian som fixar detta....för dem som kan detta

Kan du länka till en sida där dom säljer sånna diskar. Skulle vara kul att veta hur mkt dom kostar.

Permalänk
Medlem

vist, kan ju leta reda på den, vänta några minuter

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
vist, kan ju leta reda på den, vänta några minuter

Tackar
Är dom batteridrivna eller hur går det till? Laddar man dom?

Permalänk
Medlem

sådärja...hittade inte samma sida som jag såg förrut, men hittade i alla fall denna sida
http://www.afterdawn.com/news/archive/3440.cfm

men något pris kan jag inte hitta på den äldre modellen som jag såg förrut.
de är batteridrivna, men tanken att det är bluetooth & en hd så lär det ju suga el...en å andra sidan kommer man ju inte konstant streama filer.

en annan sak...med tanke på att den "säljs" med argument som "passar för symbian mobiler" så bordet det följa med programvara som gör det möjligt att anvvända den för uiq & series 60

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
sådärja...hittade inte samma sida som jag såg förrut, men hittade i alla fall denna sida
http://www.afterdawn.com/news/archive/3440.cfm

men något pris kan jag inte hitta på den äldre modellen som jag såg förrut.
de är batteridrivna, men tanken att det är bluetooth & en hd så lär det ju suga el...en å andra sidan kommer man ju inte konstant streama filer.

en annan sak...med tanke på att den "säljs" med argument som "passar för symbian mobiler" så bordet det följa med programvara som gör det möjligt att anvvända den för uiq & series 60

om det fungerar så ska jag fanimej köpa..
tack för tipset ))

Permalänk
Medlem

kan vara bra till senare när det kommer 3g mobiler med uiq eller s60 symbian och därmed har mer cpu kraft, stereoljud mm...

se på lågfilm med stereoljud på tbanan...ah

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

smartmedia har textfunktion! har mobiclip oxå d?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nacud
smartmedia har textfunktion! har mobiclip oxå d?

Textfunktion? Du menar så att man kan loada text till filmerna?

Permalänk
Medlem

nej, det finns det inte, men finner det rätt onödigt...

Visa signatur

weeee

Permalänk

Vad är det för program man anväder för o trycka in mer saker i "Gå till" menyn? Hade det förut men avinstallerade o tappade bort setupfilen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
nej, det finns det inte, men finner det rätt onödigt...

Det är ju skitbra! Man får ju text till! Dessutom lägger sig texten inte på filmen.Man kan ju välja att ha den på eller ej! Dessutom blir texten fullt läsbart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nacud
Det är ju skitbra! Man får ju text till! Dessutom lägger sig texten inte på filmen.Man kan ju välja att ha den på eller ej! Dessutom blir texten fullt läsbart

Blir det inte sämre prestanda när man har den påslagen?

Permalänk
Medlem

krävs ju att man inte har video fullscreen då om man ska köra text, det jag dissar :S
man måste ju köra fullscreen

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

Filmen blir fullscreen oavsett om du har på text eller inte! Texten försämrar inte videostreamern!

Permalänk
Medlem

undra när första seti klienten eller liknande dyker upp för symbian haha, det skulle vara sååå grymt

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
undra när första seti klienten eller liknande dyker upp för symbian haha, det skulle vara sååå grymt

va e d???

Permalänk
Medlem

hmm, finns säkert någon annan än jag som kan förklara det bättre...
men sök i forumet efter seti sålänge så snappar du nog upp det

har ni sett samsungs senaste symbianmobil? verkar bli en riktig goding...

series 60 fyr alle!

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
hmm, finns säkert någon annan än jag som kan förklara det bättre...
men sök i forumet efter seti sålänge så snappar du nog upp det

har ni sett samsungs senaste symbianmobil? verkar bli en riktig goding...

http://www.threegmobile.net/gallery0403/samsungd710/a02.jpg

http://www.threegmobile.net/gallery0403/samsungd710/a01.jpg

http://www.threegmobile.net/gallery0403/samsungd710/a08.jpg

series 60 fyr alle!

åå fan va fin ! Vad kostar den?

Permalänk
Medlem

ingen aning, visades på cebitmässan, så det dröjer väll ett tag innan den dyker upp. kanske i 3:e eller 4:e kvartalet, hoppas den dyker upp i sverie & att den har stereoljud...

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

vet någon var man kan få tag på 6600 billigt? eller iaf under 4400kr

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

på vadå? samsung?

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

Någon som slår mina 182 poäng i Snake?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

jäkla tjat om snake vem bryr sig om snake när det finns fetare spel?

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
jäkla tjat om snake vem bryr sig om snake när det finns fetare spel?

Eftersom att jag fortfarande inte har koden till mitt minneskort så spelar jag snake. Har förresten 208 i rekord nu.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Eftersom att jag fortfarande inte har koden till mitt minneskort så spelar jag snake. Har förresten 208 i rekord nu.

en vän till mig har lite över 300!
Du som söker efter billiga 6600 kolla in www.tradera.com o sök efter 6600!

Permalänk
Medlem

Nu är jag nära att knäcka lösenordet på mitt minneskort! På minneskortet ligger en fil som heter "mmcstore" där lösenordet ligger. För att komma åt den behöver jag en filhanterare, t.ex fexplorer. Och eftersom att jag inte kan skicka några filer till telefonen ska jag lägga upp detta programmet på internet och tanka via wapen. Sedan måste jag skicka "mmcstore" tillbaka till datorn för att dekryptera(bara göra om till .txt, men ändå;) ).

Problemet är hur jag ska skicka "mmcstore" till datorn. Eftersom jag inte har någon ir/bt-adapter blir det svårt. =/ Några förslag?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Nu är jag nära att knäcka lösenordet på mitt minneskort! På minneskortet ligger en fil som heter "mmcstore" där lösenordet ligger. För att komma åt den behöver jag en filhanterare, t.ex fexplorer. Och eftersom att jag inte kan skicka några filer till telefonen ska jag lägga upp detta programmet på internet och tanka via wapen. Sedan måste jag skicka "mmcstore" tillbaka till datorn för att dekryptera(bara göra om till .txt, men ändå;) ).

Problemet är hur jag ska skicka "mmcstore" till datorn. Eftersom jag inte har någon ir/bt-adapter blir det svårt. =/ Några förslag?

mail??

Jävla haxxx0r.. Bra tänkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik
mail??

Jävla haxxx0r.. Bra tänkt.

Går det att bifoga filer från telefonen? Isåfall fungerar ju det! Tack för tipset!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Går det att bifoga filer från telefonen? Isåfall fungerar ju det! Tack för tipset!

vet inte.. Det var liksom en ren gissning.. !

Permalänk
Medlem

Det gick inte att bifoga vilka filer som helst, endast bilder, filmer ljus osv. =/

Edit: Knäckt lösenordet!!! Det var "fetto". Väldigt fyndigt.

Nu är jag glad! :D:D:D:D:D Ska fixa med telefonen hela natten!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C