Sökes: Program som loggar allt man gör på datorn

Permalänk
Medlem

Sökes: Program som loggar allt man gör på datorn

För ca 1 år sen fick jag med ett program med en datatidning som loggade allt man gjorde med datorn.

Det låg osynligt och man kom åt det genom att trycka en speciell knapp kombo, tyvärr så har jag tappat bort skivan och glömt vad programmet heter.

Någon som vet vad programmet heter eller har något liknade?

jag skulle verkligen behöva det programmet, för att hålla koll på 2 st datorer på jobbet.

Mvh
Magnus

Permalänk
Medlem

Sök på eventlogger eller keylogger.
Om du bara ska logga vilka program de öppnar och filer du kopierar så finns det någonting i windoes, kommer inte ihåg vad den heter.

Visa signatur

http://www.dvp.nu
#dvp @ quakenet.org

Permalänk
Avstängd

Om inte din arbetsgivare bett dej att inhandla denna typ av program så vet du väl att du mycket väl kan bli avskedad för att införa den typen av program till din arbetsplats..

Folk har fått sparken för mindre!!!

Permalänk
Medlem

Jag hittade en lite version av Keylogger. Fungerar mycket bra.

Mitt jobb är att laga och se till att datorerna fungerar bra, men jag börjar bli trött på dom här arbetstationerna som alltid har massa konstiga spel/program installerade, Det hjälper inte att prata med deras chef eller att låsa dataskåpen. Så jag vill se vad dom gör på nätterna med dator så jag kan spärra dom tjänsterna.

Permalänk
Medlem

FInns det inte bättre sätt att kolla om de har spel osv?

Visa signatur

http://www.dvp.nu
#dvp @ quakenet.org

Permalänk
Medlem

Mangep: SpyAgent är ett väldigt bra program när det gäller att hålla koll på användare. Det inte SpyAgent kan logga är inte nödvändigt att logga

Teks: han behöver nog inga moralkakor av dej så håll dej till din guide

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy

Teks: han behöver nog inga moralkakor av dej så håll dej till din guide

underbart.

Visa signatur

"Obay your leader"