Permalänk
Medlem

Ny bärbar dator.

Har tänkt köpa mig en Fujitsu Siemens AMILO M med centrino 1.4Ghz processor 512Mb ram, 40Gb disk osv osv.
La med en länk till den.
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/notebooks/consumer...
Har nån erfarenhet av Fujitsu Siemens allmänt om det är kvalite eller skit.
Vill ha en bra bärbar dator med bra kvalite. Inte det värsta men stabil å kvalite är vicktigt ska gå å lita på.
Ska köra linux på den å det ska fugera har kollat upp det.
Det är ett krav.
Nån som äger en lika dan eller så så får ni gärna upplysa mig om sånt som kan vara bra å veta.

Min nuvarande bärbara är lite ksitkvalite... hp humbug. disken rasade en gång å batteriet är numera rätt döt men å anndra sidan 3 år men det har vart kort livslägd på batterierna på min hp så vill nu som sag ha en bra bärbar dator för max 12-13K.

Permalänk
Medlem

jag har den där modellen,fast med 1Ghz och 256 ram samt 30 Gig Hdd

den har fungerat kanon för mig iallafall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raiztlin
jag har den där modellen,fast med 1Ghz och 256 ram samt 30 Gig Hdd

den har fungerat kanon för mig iallafall.

Okej. Låer ju låvande.
Bra kvalitetskänsla på den å så?

Permalänk
Avstängd

Systern, har en fujti siemens p4 3.06 512 ram 60 gig hdd. Den funkar väldigt fin, kvaliteten är det heller inget fel på.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

jo det låter bra å dom ska ha 2 års garanti på den modelen i sverige enligt deras hemmsida så det är ju itne fel utan å pröjsa extra. Tycker det är dåligt att dom flästa företag bara ger 1 år utan att det kostar 2-3K extra.